Aviseringar
Rensa alla

TJENA JUDAR


Ämnesstartare

Tsim:

eeeehm... vi ska alltså skriva massa men ska inte vänta oss ngra svar.. hum.... kul?

Ja men är väll som reservation för folk som kommer med lite knäppa förslag [cute]

cannabis:

[wink]

[blush]


   
SvaraCitera

notfallingapart:

folk som kommer med lite knäppa förslag [cute]

diskriminering 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

misslyckas med att plocka bort den på egen hand och därmed skjuta upp besök hos piercare för att be om hjälp i en evighet och sedan med viss sannolikt springa runt med märkligt hål i ansiktet resten av livet.

Någon uttalar sig om något den inte vet något om.

Jag säger dock Töj skiten ur öronen (30mm minst) och nödtöj septum och skaffa en liten labret på 10mm, om du ska göra något, tycker att du är stilig nog som du är, det är vi fula människor med dålig personlighet som behöver piercing och tatuering för att locka till oss folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Någon uttalar sig om något den inte vet något om.

Du syftar på dig nu, antar jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du syftar på dig nu, antar jag?

Jag syftade på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Jag syftade på dig.

Jaha, det var ju ganska korkat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jaha, det var ju ganska korkat.

Det är som att prata med en uppkäftig åsna.

Jag antog att du inte visste något om ämnet när du bevisade det i tre enkla steg.

1,

mediakatt:

misslyckas med att plocka bort den på egen hand

Jag tror inte att en opiercad kommer gå direkt till Dermals, inplantat, cutting o.s.v.

2,

mediakatt:

skjuta upp besök hos piercare för att be om hjälp i en evighet

Man ber om hjälp en gång, om piercaren inte klarar av att ta bort vad det nu är som antagligen bara behöver skruvas på och dras ut ur hålet så är det en ytterst korkad piercare.

3,

mediakatt:

sedan med viss sannolikt springa runt med märkligt hål i ansiktet resten av livet.

Kroppen läker inte på det sättet, såvida det inte är en punchat eller skuret hål så kommer det inte lämna ett hål i ansiktet, det kommer bli en liten prick, aningen ljusare än huden. (Det kallas ärrvävnad) Kan lämna värre spår om hålet är infekterat och inte blir omhändertaget medans det läker.

Och det var därför jag syftade på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Jag tror inte att en opiercad kommer gå direkt till Dermals, inplantat, cutting o.s.v.

Jag tror att du inte har försökt ta bort en vanlig piercing som suttit i ett tag själv i så fall, med tanke på att de kan vara ganska så omöjliga att få loss om de sitter hårt.

Keysersoze:

Man ber om hjälp en gång, om piercaren inte klarar av att ta bort vad det nu är som antagligen bara behöver skruvas på och dras ut ur hålet så är det en ytterst korkad piercare.

Jag sa inte heller något annat. Har inte en aning om vad du lyckades läsa in.

Keysersoze:

Kroppen läker inte på det sättet, såvida det inte är en punchat eller skuret hål så kommer det inte lämna ett hål i ansiktet, det kommer bli en liten prick, aningen ljusare än huden. (Det kallas ärrvävnad) Kan lämna värre spår om hålet är infekterat och inte blir omhändertaget medans det läker.

Vilket till en början beror helt och hållet på var man sätter pircingen, brosk läker till exempel inte ihop. Sedan beror det på hur länge man haft i piercingen, om den har suttit där i ett par år så är det rätt sannolikt att det lämnar någorlunda tydliga märken.

Keysersoze:

Och det var därför jag syftade på dig.

Och det var som sagt ganska så korkat. Delvis för att du drar idiotiska slutsatser och delvis för att du omöjligt kan veta huruvida jag vet vad jag pratar om eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Branding eller scarfication [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske en dermal anchor också.


   
SvaraCitera
Hando

Labret, eller stav i ögonbrynet enligt mitt tycke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Och det var som sagt ganska så korkat. Delvis för att du drar idiotiska slutsatser och delvis för att du omöjligt kan veta huruvida jag vet vad jag pratar om eller inte.

Argh, hycklare i världen förena eder, orkar inte diskutera med någon som är så uppenbart bakom flödet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Argh, hycklare i världen förena eder, orkar inte diskutera med någon som är så uppenbart bakom flödet.

Om det är det bästa du kan komma med så känns det inte som någon större förlust, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Branding eller scarfication [smile]

DeathOrGlory:

Kanske en dermal anchor också.

vet inte va det är [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Labret, eller stav i ögonbrynet enligt mitt tycke.

notfallingapart:

vet inte va det är [cry]


   
SvaraCitera