Aviseringar
Rensa alla

Tjenare, chatten?


Weeförfan:

"Vi" var inte välkomna där. Eller folket körde sitt interna snack som var tröttsamt efter tag när man sökte uppmärksamhet

jag blev också nästintill utstött på chatten! brukade skapa egna chattrum med fåtal folk ist, skicka pm till trevliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Det tycker vi alla. Men the others säger att det skulle bli för dyrt att fixa. Tror jag.

För dyrt? Det är bara en chatt och det borde väl inte vara så dyrt. Aja, fått svar på min fråga iallafall så jag får tacka för svaren.

retstickan:

jag blev också nästintill utstött på chatten! brukade skapa egna chattrum med fåtal folk ist, skicka pm till trevliga

Tror det har att göra med dom där träffarna som folket här inne arrangerade. Om man gick på en träff så kunde man ha kul på chatten. Annars var det som på en fest med främlingar.


   
SvaraCitera

Weeförfan:

Tror det har att göra med dom där träffarna som folket här inne arrangerade. Om man gick på en träff så kunde man ha kul på chatten. Annars var det som på en fest med främlingar.

ok, i mitt fall så är det nog inte det. allt handlade mer om att flera inte gillade mig. eller såg inte något direkt "värde" i mig.


   
SvaraCitera

Weeförfan:

the others

nu tycker jag om dig


   
SvaraCitera

Weeförfan:

Tror det har att göra med dom där träffarna som folket här inne arrangerade. Om man gick på en träff så kunde man ha kul på chatten. Annars var det som på en fest med främlingar.

Jag var inte på någon träff den tiden chatten fanns. Fick "vara med" ändå.
Men man var ju tvungen att hänga där ett tag så att folk lärde känna igen nicket osv.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

aristoteles:

http://pungdomar.se/chatt

är inte det där reklam


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är inte det där reklam

Nej det är en länk till en chatt eftersom trådskaparen saknade en. Så det är relevant för tråden då just chatt disskuteras.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nej det är en länk till en chatt eftersom trådskaparen saknade en. Så det är relevant för tråden då just chatt disskuteras.

aa men han menar ju på den här sidan [no-no]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

aa men han menar ju på den här sidan [no-no]

Ja han saknar um's chatt. Därför känns det relevant att posta något som efterliknar den funktion personen saknar.


   
SvaraCitera