Aviseringar
Rensa alla

Tjenare, gott folk! De avlidna talade till mig i veckan.


Ämnesstartare

Aaron: Har sett och hört fenomen som en levande människa omöjligt kan göra eller ett icke naturfenomen . Dom som inte har vart med ngt paranormalt  eller ens i in satta i det ockulta tycker jag ska bara hälla käft som säger  -'det finns inga bevis '

Fast det finns ju inga bevis. Jag tror att man helt enkelt få acceptera då andra tror att man hittar på eller inbillar sig och inte ta det så personligt. Du kan inte förvänta dig att folk ska tro dig när du inte bevisar nånting utan bara gnäller om dina upplevelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:
knarka inte aaronarrow-10x10.png

Jag har aldrig knarkat så dum är jag inte 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ush äckliga minnen man får 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: Kanske dags att gå till en psykolog eller någon läkare. Du är antingen psykiskt sjuk eller så var det någon form av tillfällig hallucination.

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coolt om det är sant, tråkigt om du ljuger.


   
SvaraCitera

Jag tror inte direkt på "Spöken"  men där i mot andar,    "Spöken" och andar är inte lika dana, somsakt jag tror på andar och inte på tomtar och troll... vet inte varför jag skrev det.

Men som mitt svar på din fråga om va det anden "viskade" är, Finns det en blå ring på kyrkogården du var på i så fall gå ditt med ett ljus var det en kristen kyrkogård ta då med ett kors också gå dit själv när det är mörkt tänd ljuset lägg ifrån dig det  håll upp korset tala till anden fråga vad den menar med blåa ringen? så se vad den svarar eller finns det ingen blå ring på kyrkogården har du en din mamma pappa släckt någon du vet om du hittar en kolla upp historien om ringen var det en man eller kivinna som talade till dig?Eller så hittar du på och driver med folk om vad som hänt för uppmärksamheten?" PS. Finns det några bevis att du har kontakt?



   
SvaraCitera