Aviseringar
Rensa alla

tjock?


Ämnesstartare

Jag är 173 cm och väger 67 kilo, när jag ser mig själv känner jag mig extremt stor, har fått väldigt dåligt självförtroende pga detta! Hur viktigt är de egentligen att man har en perfekt kropp?! 🙂


   
Citera

Det finns ingen kropp som alla tycker är perfekt. Alla har olika smak. Det viktiga är att man själv är nöjd.


   
SvaraCitera

liiiinaa:

Jag är 173 cm och väger 67 kilo, när jag ser mig själv känner jag mig extremt stor, har fått väldigt dåligt självförtroende pga detta! Hur viktigt är de egentligen att man har en perfekt kropp?! 🙂

Det är inte viktigt alls! Det finns ingen "perfekt kropp" som stereo säger. Var dig själv!


   
SvaraCitera

Skit i hur du ser ut. Skaffa ett självförtroende för att må bra, oavsett om du är ful eller snygg.


   
SvaraCitera

jag är typ 15cm längre och väger 2 kg mindre, och jag är inte speciellt smal, så nä det skulle nog inte skada att gå ner några kilon[party]


   
SvaraCitera

men shit sluta tänk på vad andra tkr för alla tkr olika dvs du kan ej nå den där superkroppen. välj själv. fet? snyggt? mullig? snyggt? smal? snyggt? jättesmal? snyggt? vältränad? snyggt? vad TYCKER DU??????????+ nästa steg är : skaffa den kroppen det e du som lever med den så ANVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄND HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNANNNNNNNNNNN och sluta bry dig om andras BRAINZ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker inte vara snäll och säga "var dig själv bla bla bla". Gillar du inte din kropp? Gör något åt saken. Kan jag, kan du, jag började äta bättre och satte mig på motionscykeln 30 min fem dagar i veckan under tre månader och gick ner 10 kg. Offra några månader av ditt liv och arbeta dig till ett bättre självförtroende som, om du sköter allt rätt, kommer hålla resten av ditt liv.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

väldigt oviktigt då det aldrig händer att någon har en perfekt kropp enligt var människa.

Var nöjd med dig själv så är det gott nog


   
SvaraCitera