Aviseringar
Rensa alla

Tjock kille från Boden


Ämnesstartare

Jag är 14 år, inte långt in i puberteten då rösten är ljus, spenderat all min tid vid datorn, har ätit helt ok, alltså alltid hemlagad mat, sällan snabbmat.
Vänner: inga
Fritid: ingen, bara spela

Så jag har skrivit upp mig på ett gym, hur ska jag göra för att gå ner i vikt?
Jag fyller år i november om det hjälper, jag väger 67 kilo och är 1.62 typ, har en mage som är ganska stor osv, så hur ska jag träna på gymmet och hur ska jag äta?

ÄNDRAT 2011-01-23 16:31
sacsaasd

ÄNDRAT 2011-01-23 18:22


   
Citera
Ämnesstartare

Tränar ej på gym så kan ej ge några specifika råd där, men:

Försök få en aktivare fritid istället för att sikta på gymmet. Försök komma ut och göra saker, skaffa fler vänner och så vidare. Sitter du mycket vid datorn har du säkert internetbekanta du kan träffa och så, försök hitta på aktiva saker med dem. Bara att dra omkring på stan och tjöta bränner ju en hel del, är ju tre-fyratimmarspromenader liksom!

Samt, socialt liv förbränner ju via att det är mer känslor inblandade och hjärnan är mer aktiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gym är skit[blush]
Tycker det är bättre att vara ute, typ gå och springa. Det är det naturliga[no-no]


   
SvaraCitera

Eftersom du aldrig tränat förut så bör du med något som har styrketränat mycket innan. När man ät i din ålder och aldrig har tränat förut kan man vara lite som bambi i motoriken. Alltså inte så värst bra kontroll. Det är viktigt att man har rätt teknik när man styretränar för att undvika skador.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag slutade röka på nyår också, springa gör jag på gymmet tills jag dryper av svett, det kan man ju inte göra fel

sen menar jag mer hur jag ska sköta kosten för att gå ner i vikt, och ifall jag kan lyfta vikter utan att gå "minus", gör det mest för att det är skönt att lyfta vikter, känns uppfriskande [blush]


   
SvaraCitera

Father:

Vänner: inga

Vad har detta med att du ska börja gymma?


   
SvaraCitera
time
 time

Father:

Jag är 14 år, inte långt in i puberteten då rösten är ljus

Värst vad du uppger olika åldrar överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du bör inte träna med vikter innan du vuxit färdigt, har jag hört. Ut och jogga, ha kroppen som vikt.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

du bör inte träna med vikter innan du vuxit färdigt, har jag hört. Ut och jogga, ha kroppen som vikt.

ingen fara om man tar det försiktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be någon på gymmet om råd! När du köper gymkort så visar de ju alltid maskinerna, då kan du lägga in några frågor om hur du ska uppnå det "mål" då hjälper de dig FOR FREE!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ingen fara om man tar det försiktigt

[sad]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

[sad]

vrf ledsen??


   
SvaraCitera

Ring anti-fat-camp: 070-45 89 402

Fettet bara rinner av där!


   
SvaraCitera

http://trainingground.webs.com/

Kolla igenom, speciellt sidan "First" Som handlar om kost. Sedan hjälper det alltid att söka runt lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexa tjejer. Tjejer brukar bara ligga som döda fiskar när man sexar dom, så det krävs att du gör allt jobb själv, vilket tar mycket energi. Så sexar du väldigt många tjejer så kommer du snart bli smal[smile]


   
SvaraCitera