Aviseringar
Rensa alla

tjocka lår


Ämnesstartare

nöbby:
Hoppas ingen liten osäker tonårsflicka ser denna tråd och får för sig att det är så.

zerafina e 14 år. sjukt att du skrev så och nån timme senare kom hon och skrev så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

zerafina e 14 år. sjukt att du skrev så och nån timme senare kom hon och skrev så.

tonårsflicka är jag men inte är jag osäker för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: tonårsflicka är jag men inte är jag osäker för de

ehm jo? "fyfan va fett hon har kring bröstvårtorna".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

zerafina e 14 år. sjukt att du skrev så och nån timme senare kom hon och skrev så.

Was?

Hon var väl inte ens seriös, det är ju bröst Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

ehm jo? "fyfan va fett hon har kring bröstvårtorna".

jag syftade på hennes bröst
jag är inte det minsta osäker här 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:

Was?

Hon var väl inte ens seriös, det är ju bröst Galen

så hon var ironisk? 14åringar vet väl inte ens vad ironi är? tror faktiskt hon var seriös. du kanske borde skicka henne ett pm och förklara för henne ett och annat? så hon inte går och inbillar sig allt för mycket.

nöbby:

Was?

jag är inte tysk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

jag syftade på hennes bröst
jag är inte det minsta osäker här 

du tror hon är fet kring brösten. detta är felaktigt, det är hon inte. du är förvirrad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bröst är fett, sörprise sörprise. Tycker att det Zerafina skrev stämmer väldans bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

så hon var ironisk? 14åringar vet väl inte ens vad ironi är? tror faktiskt hon var seriös. du kanske borde skicka henne ett pm och förklara för henne ett och annat? så hon inte går och inbillar sig allt för mycket.

vill bara tillägga som en notis att jag är 14 inte 7. jag är inte helt blåst

Lex:

du tror hon är fet kring brösten. detta är felaktigt, det är hon inte. du är förvirrad.

jag menade inget annat än att hon är så smal så det enda fettet hon har på kroppen är brösten. tycker mest det är du som är osäker här


   
SvaraCitera