Aviseringar
Rensa alla

Tjocka tjejer= slampiga/taskiga?


Ämnesstartare

1. Dom byter ut sin kille/tjej efter några veckor - max ett halvår/år & är singel i en vecka och sen pang på en ny person som dom knullar med.
2. Pratar skit om kompisar/leker tuffa/skämtar på andras bekostnad.

Det är så jag upplevt det. Hur upplever ni dessa varelser?

ÄNDRAT 2009-01-19 13:56
Tillägg

3. VISSA är lite speciella också. På nått sätt. (tex. lite underligt beteende ibland, mentala problem, vissa saker som verkar självklara är inte det, osv.)

Men det finns självklart undantag som bekräftar regeln. Snälla tjockisar, snälla/smått nördiga tjockisar osv.


   
Citera

Jag har också upplevt sådana


   
SvaraCitera

paras:

Det är så jag upplevt det. Hur upplever ni dessa varelser?

Spelar roll om dem är tjocka just. Men jag tycker inte om dem och undviker dem gärna.


   
SvaraCitera
B3ll4

Jag kan verkligen hålla med. En gång hade jag klippt lugg och så gick jag förbi två tjocka tjejer och en ba "ehh kolla nu har hon klippt lugg", dem har lite problem faktiskt [no-no]


   
SvaraCitera

Jo så är alla tjocka människor [blush]


   
SvaraCitera

Har säkert massor att göra med deras kroppsform. [rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

Knothole:

Har säkert massor att göra med deras kroppsform. [rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag upplever att tjocka tjejer oftast beter sig intelligentare och med mer humor, vilket kanske beror på att de inte passar in den traditionella "söt och dum"-mallen som många tjejer följer.

Men troligtvis är detta bara lokala variationer just för mig och säger ingenting om världen.


   
SvaraCitera

känner inga tjockisar[blush]


   
SvaraCitera

Alla kvinnor är emotionella?


   
SvaraCitera

Är det inte snarare dom som ser bättre ut som beter sig så?


   
SvaraCitera

Får jag lägga till en punkt?

Tjocka tjejer har oftast grov och hes monsterröst och monsterskratt som man reagerar på. Oftast har de också sönderrökta röster, därav hesheten. Och så rasplar de när de hostar, riktigt sådanna där lugncancer host.


   
SvaraCitera
B3ll4

En sak också!! asså dem tror att dem är något bara för dem har stora bröst, men liksom det är bara fett. hallå[surprised]


   
SvaraCitera

Lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paras:

nördiga tjockisar

[love]


   
SvaraCitera