Aviseringar
Rensa alla

Tjocka tjejer= slampiga/taskiga?


Ämnesstartare

B3ll4:

En sak också!! asså dem tror att dem är något bara för dem har stora bröst, men liksom det är bara fett. hallå

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tjocka personer är likadana? Herregud folk, hur resonerar ni? Känner flera otroligt trevliga större personer. Sluta kamma!


   
SvaraCitera

B3ll4:

stora bröst, men liksom det är bara fett.

vad tror du vanliga bröst är gjorda av?

En teori;
Tjockisar behöve hävda sig och vara tuffa för att få social acceptans, och gör dessa saker för att nå det målet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

En teori;
Tjockisar behöve hävda sig och vara tuffa för att få social acceptans, och gör dessa saker för att nå det målet.

Kan stämma i vissa fall. Helt klart!


   
SvaraCitera

paras:

Det är så jag upplevt det. Hur upplever ni dessa varelser?

Dem ­vill få bekräftat att dem är snygga/attraktiva så dem ligger med folk för att få bekr­äftat av dem att folk vill ligga med dem.

finns alltid killar som tar allt de får,­ dem tar "tjockisarna"
orkar itne gå in på psycoliogi men de är något i den stilen­ ;P

Vill man inte ha tjejer går dem på en[rolleyes]


   
SvaraCitera

paras:

Hur upplever ni dessa varelser?

Jo dom jag har haft erfarenhe­t av stämmer bra in på beskrivningen! Tror dom e osäkra på sig själva


   
SvaraCitera

tjockisar har mer att klämma på[blush] så såklart dom utnyttjar det och skaffar nya n​är dom känner för det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärligt talat lägg av...jag är överviktig och har varit det hela mitt liv. Jag har då ​inte legat med fler än vad någon av mina vänner har. Apropå förhållande så är jag och​ min kille inne på vårt 6 år nu.


   
SvaraCitera

sant


   
SvaraCitera

Jag känner 2 överviktiga tjejer, den ena är en real slut den andra är genomgod men ha​r mycket sex för att hon tror att de ska gilla henne för det.


   
SvaraCitera

Tjocka tjejer har en "svaghet" och måste därför vara så starka och visa alla att de​ är bättre 24/7. Känner själv en sån.


   
SvaraCitera

ÄR DET SANT?
HUR HAR JAG KUNNAT MISSA DET?!!!!!

Fittor, skaffa bättre männsikor a​tt hänga med/runt [confused]


   
SvaraCitera

B3ll4:

Jag kan verkligen hålla med. En gång hade jag klippt lugg och så gick ja​g förbi två tjocka tjejer och en ba "ehh kolla nu har hon klippt lugg", dem har lit​e problem faktiskt

B3ll4:

En sak också!! asså dem tror att dem är ​något bara för dem har stora bröst, men liksom det är bara fett. hallå

[​b]HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Herr_Älg:

Jag upplever att tjocka tjejer oftast beter sig intelligentare och me​d mer humor, vilket kanske beror på att de inte passar in den traditionella "söt och​ dum"-mallen som många tjejer följer.

+jag har aldrig upplevt tjocka tjejer​ som slampiga för vad jag vet så får dom inga ligg.

Violine:

Jag känner 2 öv​erviktiga tjejer, den ena är en real slut

Men wtf,vart finns detta fenomenet​?[shake]Aldrig vart med om d fan.[shake]


   
SvaraCitera

Inget jag märkt. Snarare tvärt om, när det gäller taskiga.


   
SvaraCitera