Aviseringar
Rensa alla

Tjockisar


4chan:

Det jag menar är att om man är tjock så borde det väl vara självklart att man måste börjar träna och äta rätt ? men nej, tjockisarna fortsätter sina dåliga vanor och blir ännu fetar, och ja det är ju jättesmart som ni säger 🙂

/care orka bry sig om vikten...


   
SvaraCitera

KellyOsbourne:

hur e de bevisat då.. vem har bevisat de??

Det kallas att göra en undersökning, om du är intresserad av att ta reda på exakt hur allt har gått till ikring ämnet så föreslår jag att du tar reda på det själv. Jag tänker inte plocka fram material eller hänvisningar åt dej.


   
SvaraCitera

Tjocka människor är oftast elaka för att dom har komplex. Men det vad kan vi göra åt att dom är tjocka? Undantag Anna Book, hon verkar alltid trevlig.


   
SvaraCitera

4chan:

Jag förstår inte varför så många tycker att det är ok att vara tjock?
Faktum är att tjocka person är mycket dummare än vi vanliga, vissa kommer säker att säga att DOM ÄR VISST LIKA SMARTA OCH BRA SOM VI ANDRA!!!!! men är dom egentligen det ?

GAAAAAHA IDIOTO


   
SvaraCitera

Men vadå mycket dummare? Det är ju ett slags missbruk om man då kommer upp i de mängder att man blir överviktig, det finns hur många olika slags missbruk som hälst som verkligen är skadliga för hälsan, vilket gör att det inte bara är "tjockisar" som är korkade, utan alla de andra missbrukarna också.?


   
SvaraCitera

men vafan ska inte moddarna ta bort sånnahär trådar


   
SvaraCitera

Reeplay:

de andra missbrukarna också.?

Ja


   
SvaraCitera

Seaweed:

Ja

Ja men då är det väl ytterst korkat av trådskaparen att bara peka ut "tjockisar" som dumma. Inte för att jag tycker att det stämmer sådär jättebra, för man kan vara intelligent på olika sätt, det finns inte bara ett spår man kan var intelligent på.


   
SvaraCitera

4chan:

Faktum är att tjocka person är mycket dummare än vi vanliga, vissa kommer säker att säga att DOM ÄR VISST LIKA SMARTA OCH BRA SOM VI ANDRA!!!!! men är dom egentligen det ?

Jag är fet, och troligtvis mycket intelligentare än dig

4chan:

man drar lättare på sig sjukdomar

4chan:

risken för tidig död är även stor.

Har redan sjukdomar som kommer ta död på mig och som inte är det minsta relaterade till min övervikt

4chan:

Dom som är feta har antagligen missat att man inte enbart kan äta sådant som faller en i smaken, eller är dom för dumma för att förstå innbörden av det.

Jag äter typ inte alls

4chan:

Dock kan man lätt rätta till problemet genom träning, men vänta här nu .. man ser sällan att dom tränar, uppenbarligen tror dom att det är effektivare att ligga inne vid TVn och grina till gud om att få bli smal.

Sant, jag tränar inte särskilt mycket, vilket troligen är anledningen till att jag bibehåller min vikt.

4chan:

Nej herregud, tjockisar är idioter enligt mig, att vara fet innebär så sjukt mycket negativa saker och allt kan undvikas med lite fnuttig tanke bakom maten och enkla träningspass, men nej det verkar vara alldeless för svårt för vissa.

Jag anser att du är en idiot [smile] , vilket tydligt framgår i dina trådar, där du utan större anledning beskriver hur du angriper folk, slår folk osv.


   
SvaraCitera

4chan:

Faktum är att tjocka person är mycket dummare än vi vanliga

Då måste du vara jävligt fet! [tired]

4chan:

Dock kan man lätt rätta till problemet genom träning, men vänta här nu .. man ser sällan att dom tränar, uppenbarligen tror dom att det är effektivare att ligga inne vid TVn och grina till gud om att få bli smal.

Dra inte alla över en kam!


   
SvaraCitera

Reeplay:

Ja men då är det väl ytterst korkat av trådskaparen att bara peka ut "tjockisar" som dumma. Inte för att jag tycker att det stämmer sådär jättebra, för man kan vara intelligent på olika sätt, det finns inte bara ett spår man kan var intelligent på.

Men man måste väl ändå få diskutera tjocka människor utan att behöva ta med andra "missbrukare". Dessutom så är inte alla tjocka människor missbrukare, utan många sånna som faktiskt kan göra något åt det.
Ja det finns olika intelligenser, men det är inte riktigt det det handlar om.
Fetma påverkar intelligensen, det är bara så. Det är en grej i raden utav många andra saker på listan.


   
SvaraCitera

Fisk_den_tredje:

Jag anser att du är en idiot [smile] , vilket tydligt framgår i dina trådar, där du utan större anledning beskriver hur du angriper folk, slår folk osv.

[love] Kunde inte sagt det bättre själv (obviously not) [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

korran_:

men vafan ska inte moddarna ta bort sånnahär trådar

Anledning? Trodde man skulle disktuera mobbing relaterade saker här.


   
SvaraCitera

menn åååhh. jag hatar såna som dig. Det du säger är itne ens vetenskapligt bevisat utan bara din egna åsikt.


   
SvaraCitera

Seaweed:

Men man måste väl ändå få diskutera tjocka människor utan att behöva ta med andra "missbrukare".

Att hoppa på dom som korkade är oerhört onödigt, trådskapare formulerade sig på ett klumpigt och ohyffsat sätt, vilket var nog anledningen till att några reagerade. Visst, jag har ingen koll alls på olika forskningar och shit.

Seaweed:

Dessutom så är inte alla tjocka människor missbrukare, utan många sånna som faktiskt kan göra något åt det.

Men bara för att man inte är villig å göra nånting åt det så behöver man inte vara korkad. Visas människor kanske bara känner att dom vill leva så gott det går, och kunna njuta av de saker de gillar.

Seaweed:

Fetma påverkar intelligensen, det är bara så. Det är en grej i raden utav många andra saker på listan.

Har jag aldrig hört talas om, men det är väl säkert sant eftersom du är så stensäker på det.


   
SvaraCitera