Aviseringar
Rensa alla

tjockisar som gnäller om att dom är hungriga[mad]


Ämnesstartare

bara jag som hatar sånt, liksom folk som går och gnäller typ "uuuh kan vii inte gå och äta jag svälter ihjäl" så man bara vill typ "NEJ DET GÖR DU INTE DU ÄR FET"[mad] och peka på deras bildäck-mage. och nästan ännu värre är när dom börjar hävda att dom inte alls är tjocka utan är "normala" eller "vackert kurviga", blir frustrerad när dom inte fattar[mad][cry] eller tjockisar som sitter och äter HELA TIDEN typ. sånna som sitter och trycker i sig choklad samtidigt som deras tjockismage bara väller ut, liksom fattar dom inte hur tjocka dom är?!?!?!?[cry][mad] mhm?:C

Dold text: asså har inget emot tjockisar i övrigt, bara när dom gnäller om att dom vill ha mat eller tror att dom är smala[cute] om någon tjockis skulle ta illa upp[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

kära tjockisdagbok

jag är tjock o borde sluta äta för att banta
*skriver detta samtidigt som jag knaprar i mig kex med chokladöverdrag
och dricker Coca-Cola* [blush]

farbror gugge:

någon som håller med mig?:C

nje [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tog sjukt illa upp o tänker härmed anmäla ditt inlägg till DO (diskrimineringsombudsmannen)

bög [sad][cry]

äter väl vad jag vill o säger vad jag vill [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är värre med folk som har någon märklig föreställning om att överviktiga skulle vara vansinnigt matglada


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

och nästan ännu värre är när dom börjar hävda att dom inte alls är tjocka utan är "normala" eller "vackert kurviga

Det enda som stör mig är sådana där gravt överviktiga kvinnor på 200 kg + som hävdar att de vill vara tjocka, att det är ett ideal och blabla. Det stör mig eftersom det bara är någon jävla skyddsmekanismgrej att hävda att man vill se ut på det viset, det är väl ingenting att sträva efter att knappt kunna ta sig från soffan till sängen utan att flåsa som en KOLdrabbad rökare och dö i förtid vid typ 40 års ålder.

jag har aldrig träffat någon sån på riktigt, men jag ahr sett på tv!


   
SvaraCitera

äckligt är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

jag har aldrig träffat någon sån på riktigt, men jag ahr sett på tv!

jag har [sad] började springa ifrån henne då jag trodde hon skulle äta upp mig [blush]
(var liten då)
sen är allt på TV inte sant [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är tjock. Och hungrig hela tiden typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

*skriver detta samtidigt som jag knaprar i mig kex med chokladöverdrag
och dricker Coca-Cola* [blush]

light eller tjockiscola?[sad]

illusion:

bög [sad][cry]

ouch, känner mig sårad nu[sad]

Viljans Triumf:

tycker det är värre med folk som har någon märklig föreställning om att överviktiga skulle vara vansinnigt matglada

mmmh, men tycker det är allra värst med folk som säger att övervikt inte har att göra med att man äter alldeles för mycket, utan skyller på att dom har "dåliga gener" eller någon annan tragisk bortförklaring[sad]

framtidstron är död:

jag har aldrig träffat någon sån på riktigt, men jag ahr sett på tv!

ah jag med på typ outsiders[blush] brukar titta på sånna program om jag känner mig hungrig[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

brukar titta på sånna program om jag känner mig hungrig

jag brukar bli hungrig av såna program 🙁 när jag ser ett program om fetma och massa rostade marmeladdsmörgåsar, hamburgare och saker, då kan jag inte låta bli att äta mig igenom hela programmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

light eller tjockiscola?[sad]

dum fråga gugge :s
tjockiscola ftw <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

sånna som sitter och trycker i sig choklad samtidigt som deras tjockismage bara väller ut, liksom fattar dom inte hur tjocka dom är?!?!?!?

Buhu, då vet jag vad du tänker när vi umgås då [sad] Nu får du ej hälsa på mig och Tobias längre, du uppskattar inte våran fritidssysselsättning [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ouch, känner mig sårad nu

förlåt! vill inte att du ska känna så. tycker om dig mkt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är lika roliga att lyssna på som äs när dom ska förklara varför dom inte kan äta mer än ett halvt plommon om dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

jag brukar bli hungrig av såna program 🙁 när jag ser ett program om fetma och massa rostade marmeladdsmörgåsar, hamburgare och saker, då kan jag inte låta bli att äta mig igenom hela programmet

vah:C jag blir tvärt om.tänker typ"oj är det sån man blir om man äter"[blush]

Nintendo:

Buhu, då vet jag vad du tänker när vi umgås då [sad]

neee de gör jag ju inte[cry] stör mig bara på personer jag inte gillar så alla BFFs är automtiskt immuna liksom[blush]

Nintendo:

du uppskattar inte våran fritidssysselsättning [sad]

jo![sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

illusion:

förlåt! vill inte att du ska känna så. tycker om dig mkt 🙁

åh gör du? vem är du nu igen?[sad][blush]

Crypto:

tjockiscola ftw <3

ne[blush]

OF 5:

dom är lika roliga att lyssna på som äs när dom ska förklara varför dom inte kan äta mer än ett halvt plommon om dagen.

är det inte massa socker i plommon?


   
SvaraCitera