Aviseringar
Rensa alla

Tjockisen som äter Cerazette.


Ämnesstartare

Hej! Har nu ätit Cerazette i över ett år snart, och börjar ana att min kropp inte riktigt trivs med dem.

Har kollat på massvis med bilder på mig för ett år sen, och jag var sååå smal och fin, saknar den kroppen verkligen. Och nu ligger jag här, vågar inte äta någonting onyttigt längre. Men även fast jag tränar minst 4 gånger i veckan, så händer ingenting. Har tränat sen första dagen, och många veckor innan jag började med Cerazette med.

Är det Cerazette som är boven tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fråga din läkare, men pubertet, stress och annat kan ju också orsaka viktförändringar.


   
SvaraCitera

Vissa ppiller ger ökad aptit/vattenansamling. Har inte hittat nåt jag känner mig bekväm med än, blir knubbis efter några månader så försvinner set jättefort när jag slutar. Kolla med um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det finns ju inte brist på alternativ så..


   
SvaraCitera

möjligt
det kan fan inte va nyttigt att äta en massa hormoner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

möjligtdet kan fan inte va nyttigt att äta en massa hormoner

ja vågar ente koppar spiral


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja vågar ente koppar spiral

en vän ti mej har de, hon sa att det va de värsta hon vart med om[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att sätta in alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

en vän ti mej har de, hon sa att det va de värsta hon vart med om

sicken svagis

nä men de skulle ente funga för mej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sicken svagisnä men de skulle ente funga för mej

va vad är det nu[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

va vad är det nu

ja har kvinnlea priblem som e lite svåra sådär å de skulle bli mycke verre me sån[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Vissa ppiller ger ökad aptit/vattenansamling. Har inte hittat nåt jag känner mig bekväm med än, blir knubbis efter några månader så försvinner set jättefort när jag slutar. Kolla med um

Har läst det också.. Är ju inte bara det att jag gått upp i vikt och sedan inte kan gå ner det igen, utan tappar så grymt mycket hår, har väldigt oregelbunden mens en gång i kvartalet (skitjobbigt) och sådär.. [shake]


   
SvaraCitera

linneqqc:

Har läst det också.. Är ju inte bara det att jag gått upp i vikt och sedan inte kan gå ner det igen, utan tappar så mycket hår, har väldigt oregelbunden mens en gång i kvartalet (skitjobbigt) och sådär..

Varför äter du cerazette och inte kombinationspiller? Ärftliga sjukdomar?


   
SvaraCitera

amsi:

ja vågar ente koppar spiral

d är ente farligt

Tickstart:

en vän ti mej har de, hon sa att det va de värsta hon vart med om

gu vikken tönt [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

amsi:

ja har kvinnlea priblem som e lite svåra sådär å de skulle bli mycke verre me sån

hormonspiral tror ja ändå är bättre än ppiller, de blir mer koncentrerat kring därnere ist för i hela kroppen enligt 1 barnmorska jag pratade med 1 gång


   
SvaraCitera