Aviseringar
Rensa alla

Tjofräs!


Ämnesstartare

Hej!

Jag är Sigismund Fröjd, legitimerad psykoterapeut inom Stockholms län. Till mig kan ni vända er för alla möjliga frågor relaterade till psykologi och sociala mekanismer, på så väl individuell som allmän nivå. Jag är självklart belagd med tystnadsplikt och arbetar för att upprätthålla en vänskaplig jargong med min patient.

Så var inte rädd för att lätta ditt hjärta inför mig - jag är ingen "hjärnskrynklare"! Frågor kan ställas så väl via PM här på ungdomar.se som till min mailadress: frojdSIGISMUND@yahoo.se. För frågor om sex och sexualitet hänvisar jag specifikt till PM-funktionen.

Med vänliga hälsningar, Sigismund Fröjd

PS. Jag är inte ett "troll" och avvisar bestämt sådana förskräckliga anklagelser. Låt oss hålla detta på en seriös nivå.


   
Citera

[y]


   
SvaraCitera
Tyrael

Jävla troll, försvinn bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haj haj ... du jag har en märcklig fråga liite pinit o skriva häär men aah q; e d sant att ollonet ramlar av när man har sex o sen växer den ut igen ( efteråt ) :'/ oo vad ska man göra me d gamla ollonet ? lixom jag menar , ska man " behålla " den som tex man gör med bebisars navellsträngar ? vore inte d konstigt ...? haha.....

huumm, pinig fråga men ajja e anonym ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

haj haj ... du jag har en märcklig fråga liite pinit o skriva häär men aah q; e d sant att ollonet ramlar av när man har sex

Sigismund_Fröjd:

För frågor om sex och sexualitet hänvisar jag specifikt till PM-funktionen.

!!!

Viktig detalj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

!!!

Viktig detalj.

vene vad pm funktionen e för någe >.< palla tjaffsa , same shit diffrant name o skriva här !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vene vad pm funktionen e för någe >.< palla tjaffsa , same shit diffrant name o skriva här !

Aa alltså du kan ju skriva här också men fan man vet ju inte hur han kommer ta det liksom [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Aa alltså du kan ju skriva här också men fan man vet ju inte hur han kommer ta det liksom [shake]

antogde att han inte skulle bli särskillt arg han e ju psykelog alla sånna e ju typ änglar å förstår männikan c(= höhöhö ^^ ajja d får han bli sur om han nu e så känslig O___o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nej. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera