mynona: Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade.... :D
mynona: Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade.pro :O
mynona: Hn är inte avreggad, hn har bara tagit bort sin profilbild. Man avgör om någon är avreggad genom att hovra över deras avatar: om alternativet "Skicka meddelande" finns kvar har de kvar kontot, om bara två alternativ finns kvar är de avreggade.Fiffigt! Vi borde dock fixa så att det står på profilen om någon är avreggad/bannad ...
André Vifot Haas:Hade varit naaajs!
Fiffigt! Vi borde dock fixa så att det står på profilen om någon är avreggad/bannad ...
MANIAC: vem var den där patrikhe he he fortfarande kul
André Vifot Haas: Fiffigt! Vi borde dock fixa så att det står på profilen om någon är avreggad/bannad ...Ja det borde ni nog! Tog ett tag innan jag förstod att det var så, och varenda gång jag ser att någon saknar avatar undrar jag över om de är borta och känner mig tvungen att hovra
shatter:jag förstod aldrig den tråden, var det han som gjorde den elr vem var det?
en av de värsta trådarna på um
Attitydinkontinent:ja, han skapade den och det slutade med att det blev en tråd för mobbning...
jag förstod aldrig den tråden, var det han som gjorde den elr vem var det?
shatter:mm jag såg det
ja, han skapade den och det slutade med att det blev en tråd för mobbning...
Attitydinkontinent:
mm jag såg det