Aviseringar
Rensa alla

Tjolahopp


Ämnesstartare

har bränt mig på fingret 

fyfan för livet asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag har jag hört till en föreläsning om den moderna historiesynens födelse, träffat min morbror och hans familj och således tvingats guida dom igenom en stad jag är lite för dåligt insatt i. Sedan har jag läst en mängd studielitteratur och druckit årets första kopp glögg, gött utav bara fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Arbetsförmedlingen och kraven på A-kassa är åt helvete = kääz.

Skäms lite, kollar inte jättemycket hockey längre heller, men ska försöka följa mer aktivt. Mår bra när jag ser på det.

Jahaaa, okej, ja.

Mm det är inte mycket som slår att titta på det live och höra alla tacklingar och slag mot pucken osv. Hejar inte ens på något lag men stämningen när man är där irl är ju helt fantastiskt. 

Gruvan: Aa, ska laga några delar i fronten på den. Men fa-an kommit långt. Skiten rullar nog imorn!

Kul! Vill lära mig mer om sånt. Lycka till!

urgh:
Hej! hej!

Hur mår ni? bra psykiskt pga nedanstående. annars hjärnknip, torra ögon och skavd hals.
vad gör ni? sitter barbent i sovalkov och tecknar.
vad har ni gjort idag? har varit i skolan och drönat. vi har precis börjat ny kurs(hemligt vad) vilket betyder många genomgångar. kroppen blir ostyrigt litet barn med pommac i benen.
är ni nöjda? just i detta nu: jo. men dagen var egentligen inget vidare mående- och aktivitetsmässigt.
vad händer i morgon? skola. pyssligt arbete och förhoppningsvis en mindre undergångsmässande inställning.

vad har du gjort idag då?

Är du någonsin frisk? 🙁

Vad ritar du? Får man se?

Haha, usch då. Är det intressant då?

Vad fint att det åtminstone känns mer eller mindre okej nu då, det är så tråkigt att få ett dåligt slut på dagen.

Vad för pyssligt arbete? Hoppas det!

Idag har jag umgåtts med min syster hemma hos henne, ridit runt i skogen i drygt en å en halv timme och åkt till IKEA och köpt lite saker.


   
SvaraCitera
mynona

har just ätit kvällsmål, ser på serie, har varit hos optikern och på biblioteket idag, ganska nöjd men missnöjda över att jag inte fick tag på J och för att jag heller inte fick tag på en myndighetsperson jag sökte, imorgon ska jag försöka ringa igen till båda två hoppas det går bättre, ska också arbeta hårt och skriva dagbok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

mjo.
käkar antiinflammatorisk medicin mot det (inflammation i bakhuvudet lulz)
halv sex kanske, eller fem - om jag bestämmer mig för att kötta träning!

Oj så pass, jobbigt,

Men fy :SS.

reben:

smakar rött gott, ne de äre inte är argentinskt o fairtrade däremot.

ne man blir så himla trött av de så rekommenderar ej.

m e typ plattfotad samt har breda fötter, asjobbigt, är mellan 2 storlekar också så hittar aaaldrig skor.

Låter inte helt ofancy i alla fall. Fairtrade å grejer, bra.

Mjo man brukar väl bli det. Det är k'nns dock som en mycket trevlig och mysig idé innan man vaknar.

I feel you sistah. Tror dock att mina fötter har krympt, verkar ha prick 38 nu.

Järnmamman:
har bränt mig på fingret 

fyfan för livet asså

Nejmen hur har du gjort det nu då?

(VÄLKOMMEN TILLBAKA KUL ATT DU ÄR HÄR11!1!1!11!)

dazed:
Idag har jag hört till en föreläsning om den moderna historiesynens födelse, träffat min morbror och hans familj och således tvingats guida dom igenom en stad jag är lite för dåligt insatt i. Sedan har jag läst en mängd studielitteratur och druckit årets första kopp glögg, gött utav bara fan.

Det låter faktiskt intressant.

Trevligt! Visade du dem något intressant då?

Åh, glögg är gott, har dock bara smakat de alkoholfria varianterna. Jo det börjar väl bli dags att börja häva i sig glögg ordentligt snart. Du har väl pepparkakor till va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Det låter faktiskt intressant.

Trevligt! Visade du dem något intressant då?

Åh, glögg är gott, har dock bara smakat de alkoholfria varianterna. Jo det börjar väl bli dags att börja häva i sig glögg ordentligt snart. Du har väl pepparkakor till va?

Det var det också.

Diverse fina byggnader, nationer och platser där man lagt gamla prominenta döingar att vila.

Mhm, glögg är fint, alltså de alkoholfria varianter blir ju lite väl söta tycker jag, alkoholen balanserar upp det lite. Det tycker jag man bör. Nej du det har jag inte tyvärr men jag är inte särskilt förtjust i typ "Annas pepparkakor"  och oddsen för att jag skulle inleda något slags julbaksprojekt känns tämligen höga.


   
SvaraCitera
reben

nöbby: Låter inte helt ofancy i alla fall. Fairtrade å grejer, bra.

Mjo man brukar väl bli det. Det är k'nns dock som en mycket trevlig och mysig idé innan man vaknar.

I feel you sistah. Tror dock att mina fötter har krympt, verkar ha prick 38 nu.

man får väl göra va man kan 😎

det gör ju tyvärr de samt man tror att man ska vakna upp pigg med ='( d e de största misstaget

små =( har 40½ kmr nog aldrig bli vare sig 40 elr 41


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det var det också.

Diverse fina byggnader, nationer och platser där man lagt gamla prominenta döingar att vila.

Mhm, glögg är fint, alltså de alkoholfria varianter blir ju lite väl söta tycker jag, alkoholen balanserar upp det lite. Det tycker jag man bör. Nej du det har jag inte tyvärr men jag är inte särskilt förtjust i typ "Annas pepparkakor"  och oddsen för att jag skulle inleda något slags julbaksprojekt känns tämligen höga.

 Vad mysigt, Uppsala är en fin stad.

Ptja kanske, jo de smakar väl mest varm saft egentligen, men det fungerar väldigt bra på nå vis ändå. Får ta tag i saken. Se där, tycker att köpta pepparkakor brukar vara mycket godare än hemmagjorda. Haha åh, skulle vilja se dig med förkläde på och mitt uppe i pepparkaksbak. Fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

man får väl göra va man kan 😎

det gör ju tyvärr de samt man tror att man ska vakna upp pigg med ='( d e de största misstaget

små =( har 40½ kmr nog aldrig bli vare sig 40 elr 41

Man får ta jättekorta naps på typ tjugo min/en halvtimme. 

Har fått höra att de ser rätt små ut iaf, men 38 känns som en rätt vanlig storlek. När du blir gammal kanske! Då krymper ju hela kroppen, varsågod.


   
SvaraCitera
reben

nöbby:

Man får ta jättekorta naps på typ tjugo min/en halvtimme. 

Har fått höra att de ser rätt små ut iaf, men 38 känns som en rätt vanlig storlek. När du blir gammal kanske! Då krymper ju hela kroppen, varsågod.

det funkar inte för mig samt måste ställa alarm o om jag ställer alarm så tar det alltid lång tid innan jag somnar. imponeras av hur folk bara kan gå o powernapa sådär o va pigga sen

haha mmm enda positiva jag kan se i att bli gammal isf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Vad mysigt, Uppsala är en fin stad.

Mhm väldigt fint, men jag tog ner dom på jorden eller snarare Flogsta också.

nöbby: Ptja kanske, jo de smakar väl mest varm saft egentligen, men det fungerar väldigt bra på nå vis ändå. Får ta tag i saken. Se där, tycker att köpta pepparkakor brukar vara mycket godare än hemmagjorda. Haha åh, skulle vilja se dig med förkläde på och mitt uppe i pepparkaksbak. Fint.

Mhm halvkryddad saft. Gör så. Nja ganska tråkiga tycker jag. Mhm Leila Lindholm got nothing on me, var faktiskt huslig och gjorde  glögg förra året med en gammal vän dock. Vi fick göra om det hela tre gånger innan vi fick något halvt drickbart men vi genomförde projektet iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

det funkar inte för mig samt måste ställa alarm o om jag ställer alarm så tar det alltid lång tid innan jag somnar. imponeras av hur folk bara kan gå o powernapa sådär o va pigga sen

haha mmm enda positiva jag kan se i att bli gammal isf. 

Attans då. Ja, och att de slocknar på typ någon minut. Dafuq liksom.


   
SvaraCitera
reben

nöbby:

Attans då. Ja, och att de slocknar på typ någon minut. Dafuq liksom.

ej friskt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Mhm väldigt fint, men jag tog ner dom på jorden eller snarare Flogsta också.

😀 tur det. Fast du hade ju ett fancy rum att skylta med iaf.

dazed: Mhm halvkryddad saft. Gör så. Nja ganska tråkiga tycker jag. Mhm Leila Lindholm got nothing on me, var faktiskt huslig och gjorde  glögg förra året med en gammal vän dock. Vi fick göra om det hela tre gånger innan vi fick något halvt drickbart men vi genomförde projektet iaf.

Känns som att det är svårt att få till rätt knaprighet när man bakar själv. Vill ha dem tunna och spröda. 

Nej jag misstänker nästan att det är så! "Bakning med herr dazed". Åh, tufft. Du får träna lite till då så kanske det blir riktigt bra tillslut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

ej friskt beteende.

Haha, näe.


   
SvaraCitera