Aviseringar
Rensa alla

tnk om soc


Ämnesstartare

int skickr mig någonannanstans? tänk om d anser att ja bar behövr gå i nån jävla familjeterapi?

fan hellr

hur mycke behövr man för att slippa bo hemma


   
Citera
Ämnesstartare

100g rent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

100g rent.

va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

100g rent.

nej 105, lr va mena du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

nej 105, lr va mena du

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soc funkar lite konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

ᦙ3 ;�

massamassa hasch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

soc funkar lite konstigt

ah, haru oxå kontaktat dem lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ah, haru oxå kontaktat dem lr?

nä men har kontakt med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nä men har kontakt med

kej, va gjordede me dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

kej, va gjordede me dig

jag var sönderstressad och måde skitdåligt pga gick i en apkass skola, kunde därför inte sköta mitt every day life så bra
Jag hamnade i en lägenhet och fick HELA ANSVARET FÖR ETT HUSHÅLL istället + en jävla stress för att hitta lgh och bli bedömd hela tiden

Har aldrig velat ha med soc och göra för JAG mår mycket sämre av det, för mig har de bara fattat dåliga beslut, nu är jag äntligen myndig och får bestämma själv, därför flyttar jag i höst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

jag var sönderstressad och måde skitdåligt pga gick i en apkass skola, kunde därför inte sköta mitt every day life så bra
Jag hamnade i en lägenhet och fick HELA ANSVARET FÖR ETT HUSHÅLL istället + en jävla stress för att hitta lgh och bli bedömd hela tiden

fahn jobbigt, går oxå i vrldns jävla skitskola där alla är jävla brainiacs och snobbar, alla e "åh så rika"

Postorderhoran:

Har aldrig velat ha med soc och göra för JAG mår mycket sämre av det, för mig har de bara fattat dåliga beslut, nu är jag äntligen myndig och får bestämma själv, därför flyttar jag i höst.

ah okj, bra d iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta kontakt med soc nu. Du kan ej veta vad som ska hända i förväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det patrullerar en SOC man runt på min skola om dagarna. Han är oerhört lurig, tittar med en skum blick på mig. Hade mina små misstankar varför. Får en obehaglig känsla varje gång han tittar på mig. Har inte en konkret anledning varför, men men.

Dold text: Sedan hans attans ryggsäck som han bär överallt.


   
SvaraCitera