Aviseringar
Rensa alla

Toalettlocksrutiner


Ämnesstartare

Image

Umgicks förut med en tjej som lånade min toalett ibland. ALDRIG var locket nedfällt när hon varit där. Varför??
Locket finns ju där av en anledning. Kanske berodde min perplexhet på att hon var tjej och inte gjorde det?
Är det med accepterat för killar att ha dåligt toaletthyfs? Kanske är det så jobbigt för ståkissare att öppna och stänga två lock samtidigt att de inte orkar???
Det är nog sådant man kan fundera på efter fyrtiofem års äktenskap med någon som aldrig fällt ned ett toalettlock.


   
Citera

isola:

Ja (kille) (Du röstade på detta alternativ)

Aaa minns inte om jag någonsin lämnat det uppe. naturligt att stänga det tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Aaa minns inte om jag någonsin lämnat det uppe. naturligt att stänga det tycker jag.

Eller hur. Vill dessa marodörer kanske att man ska trilla i när man kommer in efter dem [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Eller hur. Vill dessa marodörer kanske att man ska trilla i när man kommer in efter dem

Ja är det enda sättet jag kan tolka det. Eller att de vill dränka ens katt. 🙁 Jävla typer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja är det enda sättet jag kan tolka det. Eller att de vill dränka ens katt. 🙁 Jävla typer

Ja det är en annan läskig tanke. Tror nog därför att man kan avgöra om människan är snäll eller dum på hur den gör med toalettlock.


   
SvaraCitera

isola:

Ja det är en annan läskig tanke. Tror nog därför att man kan avgöra om människan är snäll eller dum på hur den gör med toalettlock.

Precis! Det är ett bra knep att kolla hur pass mycket man vågar lita på personen!

Ibland om någon inte fäller ned locket så kan det skvätta upp vatten på ringen när de spolar och då när man kommer in själv efteråt kan man få för sig att de kissat på ringen. Då måste man ju göra sig av med personen och det känns ju egentligen rätt onödigt om det bara är lite vatten som stänkt upp. Så för att förhindra ett sånt missförstånd borde alla stänga locket efter sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ibland om någon inte fäller ned locket så kan det skvätta upp vatten på ringen när de spolar och då när man kommer in själv efteråt kan man få för sig att de kissat på ringen. Då måste man ju göra sig av med personen och det känns ju egentligen rätt onödigt om det bara är lite vatten som stänkt upp. Så för att förhindra ett sånt missförstånd borde alla stänga locket efter sig.

Men man ska ju vara glad om det händer i början av en relation så att man efter tio år inte känner sig grundlurad och smutsig när man väl märker vad personen verkligen går för.[n]


   
SvaraCitera

isola:

Men man ska ju vara glad om det händer i början av en relation så att man efter tio år inte känner sig grundlurad och smutsig när man väl märker vad personen verkligen går för.

Mm man får testa personen tidigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Mm man får testa personen tidigt!

Hälla i den dricka och sedan se vad som händer. Stå utanför dörren och smyglyssna så att man säkert vet vad som sker därinne.


   
SvaraCitera

isola:

Hälla i den dricka och sedan se vad som händer. Stå utanför dörren och smyglyssna så att man säkert vet vad som sker därinne.

Ja det kan låta sjukt men man måste ju få veta! Det är för bådas skull så man inte hamnar i en jobbig situation senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja det kan låta sjukt men man måste ju få veta! Det är för bådas skull så man inte hamnar i en jobbig situation senare.

Vilken mardröm om man lär känna varandra där det bara finns utedass utan lock och spolknapp [surprised]


   
SvaraCitera

isola:

Vilken mardröm om man lär känna varandra där det bara finns utedass utan lock och spolknapp

Haha aa det känns inte alls tryggt. Måste varit jobbigt förr. Kanske är därför många av våra föräldrar skiljer sig och så nu när det finns vattentoaletter. Nu är jag iofs lite osäker på om utedass var så vanliga på 70-talet när de träffades. Det kanske fanns vatten redan då. Vad vet jag jag kom ju till jorden först 20 år senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

anske är därför många av våra föräldrar skiljer sig och så nu när det finns vattentoaletter.

[bigsmile]

El Guaje:

Det kanske fanns vatten redan då. Vad vet jag jag kom ju till jorden först 20 år senare.

Alla delade väl på en stor ho på torget. Man tvättade sig och drack ur samma vatten liksom.
Så försökte du få mig att gå på att du är lammkött där. Och tänk att ens föräldrar var unga på sjuttiotalet. Det är ju hundra år sedan.. och bara några år senare kom vi.
Min första blöja ever var av tyg. Som när Astrid Lindgren var liten. Nu var det iof BB Stockholm som tillhandahöll den, men ändå.


   
SvaraCitera

isola:

Så försökte du få mig att gå på att du är lammkött där. Och tänk att ens föräldrar var unga på sjuttiotalet. Det är ju hundra år sedan.. och bara några år senare kom vi.
Min första blöja ever var av tyg. Som när Astrid Lindgren var liten. Nu var det iof BB Stockholm som tillhandahöll den, men ändå.

Ja haha sjukt länge sedan! Man har varit med rätt länge själv faktiskt. Utvecklingen har verkligen gått framåt under den tiden. tygblöjor kan de väl omöjligt ha till de nyfödda idag [surprised] Synd för det är något alla borde få uppleva. Det var sjukt skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dina trådar[love]


   
SvaraCitera