Aviseringar
Rensa alla

Today was a good day [love]


Ämnesstartare

This made me smile [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Jo det skulle det kunna vara. Skriver väldigt likt.

Ganska pissig grammatik, men det hade Sming med väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Ganska pissig grammatik, men det hade Sming med väl?

Kollade inte det så noga. Själva inläggen lät lika och han länkar till massa tramsbloggar och YouTube-filmer på samma sätt som Sming (vilket iofs alla fail-nassar gör). Han använder i alla fall samma typ av ord som vår nyligen avreggade rasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Bra initiativ!

I know[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Han använder i alla fall samma typ av ord som vår nyligen avreggade rasist.

Jo kollade nyss och det var ganska uppenbart. (kul det vore om jag hade fel nu)


   
SvaraCitera

vet du hur vår fd sming ser ut? har hört att du stalkat upp personen på fb

mvh nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vet du hur vår fd sming ser ut? har hört att du stalkat upp personen på fbmvh nyfiken

Jag kan skicka hans namn om du är snäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vet du hur vår fd sming ser ut? har hört att du stalkat upp personen på fb

mvh nyfiken

Vet allt om honom. [cool]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag kan skicka hans namn om du är snäll.

är alltid snäll

Rödingajävel:

Vet allt om honom.

do tell!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

do tell!

Blir säkert låst då. 🙁

Nöjer mig med att jag vet vem han är, han vet att jag vet. [cool] Dum idé att organisera sig nationalistisk under de förutsättningarna.


   
SvaraCitera

Rödingajävel:

Blir säkert låst då. 🙁

det ingen vet kan ingen låsas för......[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar ha tappat stinget rödingajävel, jag avreggade mig faktiskt för en dag sedan.

Rödingajävel:

Nöjer mig med att jag vet vem han är, han vet att jag vet. [cool] Dum idé att organisera sig nationalistisk under de förutsättningarna.

Javisst, som om jag skulle beblanda mig med dylika lågpannor, jisses.[rolleyes]

Jag vet även hur du ser ut, vad du heter, vilken stad du bor i, vart du hänger, vart du är organiserad. Hade jag velat söka upp dig hade jag tekniskt sett kunnat göra det. Men jag tar liksom inte denna "schismen" mellan oss lika allvarligt som du gör, så du behöver nog inte vara direkt rädd på hembesök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Jag vet även hur du ser ut, vad du heter, vilken stad du bor i, vart du hänger, vart du är organiserad. Hade jag velat söka upp dig hade jag tekniskt sett kunnat göra det, men jag tar liksom inte denna "schismen" mellan oss lika allvarligt som du gör, så du behöver nog inte vara direkt rädd på hembesök.

jag skiter fullständigt i dig så länge du är oorganiserad. Att du sitter framför din dator med knäppa åsikter spela ju ingen roll, finns folk som sitter hemma och tror att de är Napoleon också.

Och nej, tror inte alls att du skulle kunna hitta mig särskilt lätt. Du vet att jag heter Isak, bor i Lund och är med i SUF liksom. Inget hemligt direkt, vet mer än halva UM om.


   
SvaraCitera