Aviseringar
Rensa alla

Töjning


Sweetu:

Wooooooooooooow

Inte reaktionerna han får från tjejerna i klassen, men han har tjej. Aja Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Inte reaktionerna han får från tjejerna i klassen, men han har tjej. Aja

antecknar [smile]


   
SvaraCitera

Sweetu:

JA jag e lite dum man alltså om nu när de inte är så stor borde de väl inte göra något ifall jag från 2 till 3 gör snabbt sen när de börjar bli större så kan jag ta de lugnare. haha, eller är jag super dum?[crazy]

Ja, det är ingen skillnad, och mina ögon blöder över hur brutalt kasst du skriver [cry] hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Sweetu:

antecknar [smile]

Jag har ingen föreläsning Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Jag har ingen föreläsning

trodde de [surprised]


   
SvaraCitera
Ssarah

Sweetu:

JA jag e lite dum man alltså om nu när de inte är så stor borde de väl inte göra något ifall jag från 2 till 3 gör snabbt sen

Eftersom att du har 2mm och vill töja 1mm till är det hälften än vad du har nu = procentuellt större än om du skulle töja från 6mm till 7mm. Det handlar inte om att det "bara" är 1mm större, du måste ju tänka på hur stor skillnad det blir i procent också.

Töj 1-2mm/månad om du vill ha fina töjningar.


   
SvaraCitera
Ssarah

Fan vad otydligt jag skrev, haha. Men du förstår kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ja, det är ingen skillnad, och mina ögon blöder över hur brutalt kasst du skriver [cry] hur gammal är du?

Jo, nu när jag läst vad jag skrivit innan så förstår jag inte ens själv. HAHA, måste träna på svenskan [y]


   
SvaraCitera

Sweetu:

Jo, nu när jag läst vad jag skrivit innan så förstår jag inte ens själv. HAHA, måste träna på svenskan [y]

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera