Aviseringar
Rensa alla

Töjning


Ämnesstartare

har 3mm töjning (spiral) just nu, har haft det i typ 2 månader. idag fick jag hem nytt smycke (också spiral) som är 4mm, men det gör förjävla ont och går inte ens in halvvägs, har provat både salva och öronmassage och allt möjligt skit. finns det smycken som är mittemellan eller ska jag sätta i 4mm typ så långt det går? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

Töjsmycken kan du ju använda för att töja en bit i taget med eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast får inte ens i halva, blir nog inte så vackert och gå runt med den hängandes


   
SvaraCitera

smygandefoten:

fast får inte ens i halva, blir nog inte så vackert och gå runt med den hängandes

Och? [confused] Vill du töja eller inte? [confused]


   
SvaraCitera

Ta en varm dusch, det brukar mjuka upp snibbarna, och stresstöj för tusan inte! Det ska inte göra ont att töja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

Ta en varm dusch, det brukar mjuka upp snibbarna, och stresstöj för tusan inte! Det ska inte göra ont att töja.

känns inte som att 1mm på två månader är att stresstöja... och har provat att duscha [sad]


   
SvaraCitera

tryck i den så långt det går, utan att det gör ont. låt den sitta så tills du kan trycka i den lite till utan att det gör ont.. och så håller du på så tills det är klart


   
SvaraCitera

smygandefoten:

känns inte som att 1mm på två månader är att stresstöja... och har provat att duscha

Absolut inte, men var försiktig. Har sexton mm i varje öra och lyckats få blowout på ena, och det är inte gött!
De första millimeterna kan vara lite tröga, men ha tålamod. Försök få örat mjukt, och töj lite i taget. Sätt i spiralen så långt du kan, och vänta, och tryck sedan i den lite till, tills den är i. Kan ta någon dag om du har svårtöjda öron.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaBob:

Sätt i spiralen så långt du kan, och vänta, och tryck sedan i den lite till, tills den är i. Kan ta någon dag om du har svårtöjda öron.

ehd igen:

tryck i den så långt det går, utan att det gör ont. låt den sitta så tills du kan trycka i den lite till utan att det gör ont.. och så håller du på så tills det är klart

gjorde så, gick ganska lätt men det gjorde ont efteråt och idag när jag vaknade hade jag tappat den och så var det nånting äckligt (var/sårvätska) i hålet och en liten knöl på baksidan (blowout????) är rädd [blush]


   
SvaraCitera