Aviseringar
Rensa alla

Töjning, hjälp!


Ämnesstartare

Capture:

Prova att bara blöta örsnibben och expandern med vatten.

Har testat med helosan och olivolja, men de vill inte..


   
SvaraCitera

Dafont:

Jag har faktiskt tagit det lugnt med töjningen. :O
ingen sån, utan en rak töjstav.
nej, det går inte ta ut den alls :S

Jaha okej, då vet jag. Då kan de va så att du har oturen att du har dåliga snibbar för töjning. Men föreslår att du inte töjer förens de blivit mjukt, så vänta och se ifall de blir det.

Och att den inte går bort är skumt, du tar bort O-ringen va? x)
Men den sitter alltså helt fast, testa bara att dra åt rätt håll så går den ut.


   
SvaraCitera

fattar inte hur den kan fastna, töjstavar är väl smala i ena änden och tjocka i andra? borde ju vara lätt att dra ut den smala delen :s


   
SvaraCitera

Dafont:

Har testat med helosan och olivolja, men de vill inte..

Hm, då vet jag faktiskt inte. Kämpa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Jaha okej, då vet jag. Då kan de va så att du har oturen att du har dåliga snibbar för töjning. Men föreslår att du inte töjer förens de blivit mjukt, så vänta och se ifall de blir det.....

ja det kan ju vara något sånt :S får låta den sitta i och vänta...
jaa jag tar väck o-ringarna x)

men tack så mycket för dina svar! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fattar inte hur den kan fastna, töjstavar är väl smala i ena änden och tjocka i andra? borde ju vara lätt att dra ut den smala delen :s

jaa precis det är dom. det är ju det som är så konstigt.
hade den suttit fast och inte gått snurra så hade det vatt en sak, men nu går den lix snurra hur lätt som helst oså, men den går ändå inte att dra ut :S har verkligen dragit hårt åt båda hållen och testat och snurra samtidigt o allt men den åker inte ut. så får väl vänta och se bara.


   
SvaraCitera

Dafont:

hade den suttit fast och inte gått snurra så hade det vatt en sak, men nu går den lix snurra hur lätt som helst oså, men den går ändå inte att dra ut :S har verkligen dragit hårt åt båda hållen och testat och snurra samtidigt o allt

låter jättekonstigt [tard] har själv spiraler i och dom sitter för löst så dom åker typ ur hela tiden :p


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har själv spiral

enhimmelskdrog:

åker typ ur hela tiden :p

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låter jättekonstigt har själv spiraler i och dom sitter för löst så dom åker typ ur hela tiden :p

joo, jag har ju ingen spiral i nu, utan sån rak stav.
hade en spiral i innan på 4mm och kan hålla med, dom åker nästan ut 😮 men sen när jag satt i denna raka töjstaven på 5mm nu så går den inte få ut :s


   
SvaraCitera

Tickstart:

[blush]

[bigsmile]

Dafont:

hade en spiral i innan på 4mm och kan hålla med, dom åker nästan ut 😮 men sen när jag satt i denna raka töjstaven på 5mm nu så går den inte få ut :s

mina är på 4mm nu 🙂 ska nog köpa större spiraler sen [cute] fattar fortfarande inte hur den kan ha fastnat x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

mina är på 4mm nu 🙂 ska nog köpa större spiraler sen fattar fortfarande inte hur den kan ha fastnat x)

okej [smile]

nej fet förstår inte jag heller.. men som de nämndes tidigare i tråden så kan de vara för jag kanske bytte från 4mm till 5mm för fort, för har blivit hårt runt hålet, så kan vara nått sånt..får inte ut den heller så kan inte byta ner mig [surprised] men får vänta tills imon.
är det likadant då så får jag väl ta o duscha länge o massera örat sen ta lite helosan salva på sen är de väl bara o slita. så får jag sätta in 4mm och vänta ett tag innan jag sätter i 5 igen [y]


   
SvaraCitera

Dafont:

slita

[chocked] be gentle! och lycka till [party]


   
SvaraCitera

Dafont:

duscha länge

Dafont:

massera

Dafont:

salva

Dafont:

slita

borde ju funka efter ett tag iaf!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

be gentle! och lycka till

Yea, ska jag vara [wink]
tack för svaren [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinks:

borde ju funka efter ett tag iaf!

joo man tycker ju de [wink]


   
SvaraCitera