Aviseringar
Rensa alla

Tog min oskuld sedan dissa


Ämnesstartare

Ja träffade en kille idag vi har inte träffats förut men han känner många utav mina kill kompisar. Jag träffa iaf han ensam idag och jag kom med inställningen till han att inte göra ngt dumt som ja ångrar. Aa såklart dumt nog slutar de med att vi har sex, jag berättade för han innan vi hade de att jag är oskuld och han nickade. Ja antog att han skulle förstå vad ja faktiskt menade med det (dissa mig inte efter detta) iaf jag fick dra tidigare ifrån han direkt efter vi hade sex, ja kände verkligen att han inte ville ha mig kvar men han sa hela tiden "förlåt ja känner mig dum" osv osv... När jag är påväg hem skriver han "förlåt ja förtjänar inte dig" osv.. När ja kom hem så skrev han o ja helt vanlig konversation och ja tänkte att de va väll inget konstigt han dissar inte nu... Men nu så skrev ja till han och han dissade sedan skrev ja "diss" till han och han dissa det med.. Jag förstår ingeting, jag känner mig utnyttjad och äcklig ärligt. Känner att ja lita på han för snabbt! Aja vad ska jag göra nu ge ngt tips på att han kanske kommer kontakta mig igen eller ska jag skita i han totalt?? 


   
Citera
Ämnesstartare

Skit i honom bara, det är naturligt att du känner att ni har någon kontakt för han tog din oskuld men det är bara att leva vidare. Tumme upp


   
SvaraCitera

diss, diss, diss. dä ä ju förfan diss hela jävla tiden

jhgfdsa: Jag förstår ingeting


   
SvaraCitera

Killar är svin. 
Den killen borde få  fett mkt däng ,synd att jag inte vet vem det är,då hade han åkt på sjukhus innan Nyår,lol^^
Säg inte att man är oskuld till random's ,träffa inte random''s. 
Lär dig av ditt misstag och var mer försiktig nästa gång! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :
Killar är svin. 
Den killen borde få  fett mkt däng ,synd att jag inte vet vem det är,då hade han åkt på sjukhus innan Nyår,lol^^
Säg inte att man är oskuld till random's ,träffa inte random''s. 
Lär dig av ditt misstag och var mer försiktig nästa gång! Glad

Varför ska han blir slagen? Hon gick med på att ligga, det finns ingen lag som säger att de måste gifta sig...


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Varför ska han blir slagen? Hon gick med på att ligga, det finns ingen lag som säger att de måste gifta sig...

Jag ser ner på killar som beter sig så här och jag gillar se folk rädda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :

Jag ser ner på killar som beter sig så här och jag gillar se folk rädda. 

Jag ser ner på människor som dömer andra efter saker som detta. Du borde ta tag i ditt liv, sluta döma folk efter små saker som dessa.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:

Jag ser ner på människor som dömer andra efter saker som detta. Du borde ta tag i ditt liv, sluta döma folk efter små saker som dessa.

Mitt liv har rena kärlekstaget men inte emot andra random människor. 
Hur fan kan du säga det är en småsak ,vet du hur jhgfdsa mår eller? ;O 


   
SvaraCitera

Sluta skriv , din avatar ser efterbliven ut xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså detta forumet e sämst på att ge råd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 : Den killen borde få  fett mkt däng ,synd att jag inte vet vem det är,då hade han åkt på sjukhus innan Nyår,lol^^

Wow vad cool du är Mr White Knight. Varför förtjänar han att få stryk? Hon hade sex frivilligt, spelar ingen som helst roll ifall hon var oskuld, det betyder inte att killen är skyldig henne något efter sexet.

jhgfdsa: Ja träffade en kille idag vi har inte träffats förut men han känner många utav mina kill kompisar. Jag träffa iaf han ensam idag och jag kom med inställningen till han att inte göra ngt dumt som ja ångrar. Aa såklart dumt nog slutar de med att vi har sex, jag berättade för han innan vi hade de att jag är oskuld och han nickade. Ja antog att han skulle förstå vad ja faktiskt menade med det (dissa mig inte efter detta) iaf jag fick dra tidigare ifrån han direkt efter vi hade sex, ja kände verkligen att han inte ville ha mig kvar men han sa hela tiden "förlåt ja känner mig dum" osv osv... När jag är påväg hem skriver han "förlåt ja förtjänar inte dig" osv.. När ja kom hem så skrev han o ja helt vanlig konversation och ja tänkte att de va väll inget konstigt han dissar inte nu... Men nu så skrev ja till han och han dissade sedan skrev ja "diss" till han och han dissa det med.. Jag förstår ingeting, jag känner mig utnyttjad och äcklig ärligt. Känner att ja lita på han för snabbt! Aja vad ska jag göra nu ge ngt tips på att han kanske kommer kontakta mig igen eller ska jag skita i han totalt??

Skit i honom. Han är uppenbarligen inte intresserad utan ville bara ha sex. Du behöver inte känna dig ledsen för det, det finns hur många killar. Och detta med att förlora oskulden är något av det mest överskattade som finns, det är bara unga människor som inbillar sig att oskulden ska vara något så speciellt och fantastiskt. I de allra flesta fall är första ligget kasst för båda parter. Sex är något som blir bättre ju mer erfaren man blir. Så du ska absolut inte känna dig äcklig för det är du inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 : Killar är svin.

tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jhgfdsa: Ja antog att han skulle förstå vad ja faktiskt menade med det (dissa mig inte efter detta)

oookay


   
SvaraCitera
mens
 mens

Att man är villig att ha sex med någon att man är kär eller ens vill umgås med den personen sedan, oavsett om man själv/hen haft sex förut. Försök gå vidare från detta och ha bara sex när du verkligen vill i fortsättningen.


   
SvaraCitera
mens
 mens

samt "förlora" och "tog" är begrepp som ej  hör hemma i samband med frivilligt sex. synd att de fortfarande hänger kvar.


   
SvaraCitera