Aviseringar
Rensa alla

Tog min oskuld sedan dissa


Asha
 Asha

jhgfdsa: . Ja antog att han skulle förstå vad ja faktiskt menade med det (dissa mig inte efter detta) iaf jag fick dra tidigare ifrån han direkt efter vi hade sex, ja kände verkligen att han inte ville ha mig kvar men han sa hela tiden "förlåt ja känner mig dum" osv osv... När jag är påväg hem skriver han "förlåt ja förtjänar inte dig" osv..

Alltså, det där är en vanlig reaktion killar har. Du kan inte ha sex med någon med förväntingen av något tillbaka, speciellt om du inte gjort det tydligt. Då skadar du bara digsjälv. Om jag var killen så skulle jag inte heller gilla din attityd. Han är dock väldigt mesig i att han ber om förlåtelse, när han givetvis inte menar det. Han vill bara inte känna sig dålig, patetiskt. 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

mens:
Att man är villig att ha sex med någon att man är kär eller ens vill umgås med den personen sedan, oavsett om man själv/hen haft sex förut. Försök gå vidare från detta och ha bara sex när du verkligen vill i fortsättningen.

Jag kan inget annat än hålla med! Speciellt så vore det produktivt att vara mer tydlig vad man förväntar sig. Det kändes som hon ville, men implicit förväntade sig massa saker. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Var han så otrevlig att han inte ville ha dig kvar i hemmet så fort ni legat? Jag hade nog blivit rätt sur om någon behandlat mig så. Sade han förlåt när du påpekade det? Fattante.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

Starkill91 :
Killar är svin. 
Den killen borde få  fett mkt däng ,synd att jag inte vet vem det är,då hade han åkt på sjukhus innan Nyår,lol^^
Säg inte att man är oskuld till random's ,träffa inte random''s. 
Lär dig av ditt misstag och var mer försiktig nästa gång! Glad

I vilken planet lever du i? Lite ansvar måste man väll ändå ta själv? Det behövs inte vara mer försiktig om man inte förväntar sig saker som man inte har pratat om.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Om ni inte pratat om detta så gör det. Att någon inte svarar på en gång behöver ju sen ej betyda att man inte vill ha med personen att göra (även om han ju inte verkar vara intresserad av att umgås med dig i och med hur han betedde sig efter att ni legat, om han nu inte betedde sig konstigt för att han skämdes för sin prestation eller ngt). Brukar ej skutta iväg till telefonen så fort den plingar till om jag gör ngt annat och tror ej att jag är ensam om att ej göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:

Wow vad cool du är Mr White Knight. Varför förtjänar han att få stryk? Hon hade sex frivilligt, spelar ingen som helst roll ifall hon var oskuld, det betyder inte att killen är skyldig henne något efter sexet.

han var ju fett dryg enligt berättelsen, går nog helt ok att bete sig illa utan att kvala in för våldtäkt va


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

mens:
Var han så otrevlig att han inte ville ha dig kvar i hemmet så fort ni legat? Jag hade nog blivit rätt sur om någon behandlat mig så. Sade han förlåt när du påpekade det? Fattante.

Ja, förmodligen eftersom hon gissningsvis betedde sig som att de var ihop nu eller något. Vad hon menade att hon var 'oskuld' var alltså, får vi veta nu att hon förväntade sig att den hon skulle ha sex med för första gången skulle en massa saker efteråt. 


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

mens:
Om ni inte pratat om detta så gör det. Att någon inte svarar på en gång behöver ju sen ej betyda att man inte vill ha med personen att göra (även om han ju inte verkar vara intresserad av att umgås med dig i och med hur han betedde sig efter att ni legat, om han nu inte betedde sig konstigt för att han skämdes för sin prestation eller ngt). Brukar ej skutta iväg till telefonen så fort den plingar till om jag gör ngt annat och tror ej att jag är ensam om att ej göra.

Ja, så kan det såklart också vara. Med tiden så visar det sig. Glad


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

jessijess: Wow vad cool du är Mr White Knight. Varför förtjänar han att få stryk? Hon hade sex frivilligt, spelar ingen som helst roll ifall hon var oskuld, det betyder inte att killen är skyldig henne något efter sexet.

Nej precis så. Det är jätteknas. 

thl*kt N.:

han var ju fett dryg enligt berättelsen, går nog helt ok att bete sig illa utan att kvala in för våldtäkt va

Ja, det är han. Men de som kritiserar killen ser ner på TS så man ställer mer krav på ansvar honom än på henne. Och jag frågar mig varför? Det är ju totalt trams att påstå att åhh jag litade på dig, du svek mitt förtroende. Det är ju bara trams. 

jessijess: Och detta med att förlora oskulden är något av det mest överskattade som finns, det är bara unga människor som inbillar sig att oskulden ska vara något så speciellt och fantastiskt. I de allra flesta fall är första ligget kasst för båda parter. Sex är något som blir bättre ju mer erfaren man blir. Så du ska absolut inte känna dig äcklig för det är du inte.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

Rubriken borde vara: Jag hade min första sexuella upplevelse tillsammans med en kille som inte ville veta av mig efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Ja, det är han. Men de som kritiserar killen ser ner på TS så man ställer mer krav på ansvar honom än på henne. Och jag frågar mig varför? Det är ju totalt trams att påstå att åhh jag litade på dig, du svek mitt förtroende. Det är ju bara trams. 

jo jag säger inte att TS själv är nåt oskyldigt offer, ville bara invända lite mot tänket att det inte går att vara elak/manipulativ/klandervärd så länge man har nåt slags konsensus.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

thl*kt N.:

jo jag säger inte att TS själv är nåt oskyldigt offer, ville bara invända lite mot tänket att det inte går att vara elak/manipulativ/klandervärd så länge man har nåt slags konsensus.

Ja, det är givetvis precis så som du säger! 


   
SvaraCitera

Anmäl honom för våldtäckt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt men det är sånt som händer.
Gå vidare, det är inte ditt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske blev rädd och ångestig efter sexet?


   
SvaraCitera