Aviseringar
Rensa alla

Tog min oskuld sedan dissa


Ämnesstartare

Det kan bli så att man får ångest efter sex ja, kanske känner han att han gjorde något dumt och behöver tid att tänka.

Har även hänt mig, jag fick en del ångest för hon mig veterligen inte varit intresserad av killar, men så blev det som det blev. Vi tappade kontakten efter detTumme ned
Låt han tänka och förklara sig kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Var han så otrevlig att han inte ville ha dig kvar i hemmet så fort ni legat? Jag hade nog blivit rätt sur om någon behandlat mig så. Sade han förlåt när du påpekade det? Fattante.

Han sa förlåt men tror han nog ba sa de för att inte känna att han gjort ngt fel 


   
SvaraCitera

bl:
Anmäl honom för våldtäckt.

Det är inte våldtäkt om båda vill det,  våldtäkt är när en person tvingar en person att ha sex mot ens vilja. (Oftast genom våld/hot)

Du kan inte förvänta dig något större av honom, Ni var inte tillsammans innan ni gjorde det, Och att du gav bort dig själv till en random person var ditt egna val, Han har inga skyldigheter att sen bli din kille.


   
SvaraCitera

LovelyAngel:

Det är inte våldtäkt om båda vill det,  våldtäkt är när en person tvingar en person att ha sex mot ens vilja. (Oftast genom våld/hot)

Du kan inte förvänta dig något större av honom, Ni var inte tillsammans innan ni gjorde det, Och att du gav bort dig själv till en random person var ditt egna val, Han har inga skyldigheter att sen bli din kille.

Det är fortfarande våldtäckt.


   
SvaraCitera
mens
 mens

jhgfdsa:

Han sa förlåt men tror han nog ba sa de för att inte känna att han gjort ngt fel 

Vad sade han förlåt för? Fattar inte riktigt


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

LovelyAngel: Nej det är det inte

Att tjata och manipulera för att få ha sex när motparten inte vill men vågar inte säga emot efter upprepade nej är våldtäckt. Med tillägg till det med att han såg henne som ett objekt och inte individ gör mitt påstående mer rätt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

H.ODST: Hur vet du om det var så det var? Står ingenstans i TS story.

Ts hintade tydligt för killen att hon inte är bara ett ligg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bl:

Ts hintade tydligt för killen att hon inte är bara ett ligg.

Betyder inte att han tjatade och manipulerade TS och att hon hade upprepat nej mer än en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Vad sade han förlåt för? Fattar inte riktigt

Han sa förlåt för att jag var tvungen att dra på en gång efter vi hade legat för att han skulle spela någon match...


   
SvaraCitera
mens
 mens

jhgfdsa:

Han sa förlåt för att jag var tvungen att dra på en gång efter vi hade legat för att han skulle spela någon match...

Jaha nu fattar jag. Han kunde väl inte ha sagt det på en gång då innan ni låg, förstås. Har ni haft någon kontakt sedan dess?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

Jaha nu fattar jag. Han kunde väl inte ha sagt det på en gång då innan ni låg, förstås. Har ni haft någon kontakt sedan dess?

Ja, vi har pratat men då har han vart arg på mig för ja berättade att vi låg till personer ja litar... Då vart han arg å sa att jag var en fitta....


   
SvaraCitera
mens
 mens

jhgfdsa:

Ja, vi har pratat men då har han vart arg på mig för ja berättade att vi låg till personer ja litar... Då vart han arg å sa att jag var en fitta....

Säg åt honom att det var rätt onödigt, och att dina kompisar ej ska föra sådant vidare då det kan vara rätt känsligt.


   
SvaraCitera