Aviseringar
Rensa alla

tog slut:(


Ämnesstartare

Jag och min flickvän har varit tillsammans i lite mer än 1 år och 1 månad, vi har haft helt underbart under den här tiden och gjort massa med roliga saker tillsammans. Men i helgen så gjorde hon slut[sad] hon sa att hon inte älskade mig längre.

Okej, ja kan hålla me om att de inte varit som förut den senaste tiden faktiskt. Men jag trodde ju aldrig att de skulle gå så här. Vi bor typ 20 mil ifrån varandra men de har inte varit något problem alls. Jag frågade henne om hon hade träffat någon annan kille men det har hon inte gjort sa hon, och när ja frågade om det fanns någon chans till att det skulle bli VI igen så sa hon inte nu iallafall.

Vi kom överens om att vi skulle fortsätta som vänner, även om jag skulle vilja mer än så. För jag kan ju inte tvinga henne till något ju.
Nu är det också så att hon skall komma till mig om en månad typ, för vi hade beställt biljetter till idol i Göteborg innan och vi vill ju fortfarande gå på det.

Men nu så skulle jag vilja ha hjälp och tips på om jag ska försöka göra något för att hon ska ta tillbaka mig? Jag vet inte riktigt än om hon vill eller ska sova över hos mig, men ska jag göra något då eller? Behöver verkligen hjälp.

Och snälla inte några oseriösa svar tack.


   
Citera
Ämnesstartare

Var bara dig själv 🙂


   
SvaraCitera

Du vill inte ha någon som inte älskar dig, låt henne vara.


   
SvaraCitera

Berätta hur du känner bara, tror inte hon plötsligt börjar älska dig igen för att du dukat upp med champagne och räkor.. inte för att du skulle göra det men du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera

räkan1337:

hon sa att hon inte älskade mig längre.

räkan1337:

Men nu så skulle jag vilja ha hjälp och tips på om jag ska försöka göra något för att hon ska ta tillbaka mig?

Försök inte, det är slut mellan er. Om hon inte är kär i dig så kommer hon ej komma tillbaks.


   
SvaraCitera

Åh, alla vill väl ha en flickvän som inte älskar en. Det är så underbart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlös:

Berätta hur du känner bara, tror inte hon plötsligt börjar älska dig igen för att du dukat upp med champagne och räkor.. inte för att du skulle göra det men du förstår vad jag menar.

aa jo förstår precis. får nog berätta vad ja känner ja.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera