Aviseringar
Rensa alla

Tolka hans sms..


Ämnesstartare

Klorofyl:

Men det är ju totala djävla självklarheter, behöver man en guide för att inse det är man fan efterbliven.

Jag vet, haha men det va ju det enda där som stämde [crazy]. Jag är inte efterbliven..

Klorofyl:

Vad i helvete!?

Ja den va korkad! Men tror ändå lite på att en kille använder smileys mer till en tjej han är intresserad av än inte, eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Jag vet, haha men det va ju det enda där som stämde [crazy]. Jag är inte efterbliven..

Men varför läser du veckorevyn då? [bigsmile]

Nejmen alltså, vafan, prata med människan rakt på istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

MEN FRÅGA HONOM ISTÄLLET FÖR VECKOREVYN DÅ!

Nej sånt kan man inte fråga. Det är för tidigt för att fråga om det nu. Annars kanske man verkar för "needy" också. jag har blivit lite skrämd om en kille fråga efter man träffats en gång "vad är dina avsikter med mig" [surprised].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Men varför läser du veckorevyn då?

Haha sökte på google så kom det upp.

Klorofyl:

Nejmen alltså, vafan, prata med människan rakt på istället.

Jag är mer sån som vill ta det lugnt och tolka det lite själv först [wink]. Vill inte bara gå pang på! Då är det ju inte så spännande heller.. hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Vill inte bara gå pang på! Då är det ju inte så spännande heller.. hehe

Är väl skitspännande.

Kan ju gå rakt åt helvete [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Har du inte frågat om ni ska ses eller så?. Oftast det som en tjej väntar på, vi vill inte fråga själva. Hon kanske gillar dig men tror kanske inte att du gillar henne?

Haha, that's a looong story [cool] Slösar bara min energi är jag rädd, svårt att släppa henne dock [cute]
Men tack.

blondieyou:

Men vill han bara ha sex så är jag inte intresserad [shake]

Inte intresserad av sex.. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Är väl skitspännande.

Kan ju gå rakt åt helvete

Ja exakt, det kan gå åt helvete! Jag är inte en sån tjej som frågar sånt, jag vet att bara det kan va avtändande [crazy] enligt mig..

Tickstart:

Inte intresserad av sex..

hehe klart jag är intresserad av sex med honom, men i längden tror jag kanske inte det är något bra eftersom jag nog skulle utvecklat känslor själv om nu inte han gör det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

ehe klart jag är intresserad av sex med honom, men i längden tror jag kanske inte det är något bra eftersom jag nog skulle utvecklat känslor själv om nu inte han gör det..

Dumpa honom i förebyggande syfte med andra ord? [y] Nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Dumpa honom i förebyggande syfte med andra ord? Nice.

neej tänker jag ju inte göra [crazy]. Äsch, får väl se hur det utvecklas. Tänker ge honom en chans ialf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Tänker ge honom en chans ialf...

Det finns många som inte ens fått det förtroendet, bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har råkat ut för massa av de på listan som både ska insinuera att han inte vill ha mig + att han vill ha mig... hur ska man tolka det då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

har råkat ut för massa av de på listan som både ska insinuera att han inte vill ha mig + att han vill ha mig... hur ska man tolka det då...

Ja samma här. Kan man kanske tolka som att han inte vill va för på? Han kanske först vill känna av ifall tjejen tycker om honom också. I början är det så känsligt eftersom man inte vet så mkt om vad den andra känner och frågar det gör man ju inte. Därför båda är så försiktiga. Sen kan det ju vara att han bara är intresserad av sex.... vem vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt att folk aldrig kan tala klarspråk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

jobbigt att folk aldrig kan tala klarspråk

Ja det är mkt jobbigt. Men samtidigt är det väl det som gör det hela så spännande..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Ja det är mkt jobbigt. Men samtidigt är det väl det som gör det hela så spännande..

snarare irriterande...


   
SvaraCitera