Aviseringar
Rensa alla

Tolkar jag signalerna fel?


Ämnesstartare

Tjena, kom idag omedvetet i kontakt med en väldigt söt och fin tjej. Det var ett litet möte som var inför första året på gymnasiet för att lära känna varandra redan nu.

Man satte sig i små grupper (4-5 pers i varje) och hamnade omedvetet i hennes grupp. Och jag snappade upp lite tecken på att hon kanske är intresserad av mig:

Hon log åt mig hela tiden när vi pratade, när jag pratade med andra eller bara satt tyst fick vi ögonkontakt många gånger (2-3 sek), när vi skulle gå till en ny övning satte hon sig bredvid mig istället för sin bästa kompis, hon frågade mycket frågor utanför själva grupparbetet till mig och verkade på något sätt vara intresserad.

Har jag tolkat signalerna helt fel nu eller kan det här vara tecken på intresse?  Ska kanske tilläggas att det här var första gången vi sett varandra 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

inga svar? 🙁


   
SvaraCitera

kan ju också vara så att hon är en trevlig och utåtriktad person som vill lära känna nya människor som ev ska gå i hennes klass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

kan ju också vara så att hon är en trevlig och utåtriktad person som vill lära känna nya människor som ev ska gå i hennes klass.

Ja helt sant, men sitter man och kollar folk i ögonen flertals gånger i 2-3 sekunder då medans man rör vid håret? 


   
SvaraCitera

WinterTime:
Ja helt sant, men sitter man och kollar folk i ögonen flertals gånger i 2-3 sekunder då medans man rör vid håret? 

ja det kan man göra.


   
SvaraCitera

Hon vill knula dig


   
SvaraCitera

Vill Du Be frukta Henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Hon vill knula dig

Ok.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Det kan helt klart vara tecken på intresse, men samtidigt behöver det inte alls vara det. Med tanke på att det är första gången ni sågs så ska du nog inte ta dessa hintar som något allvarligt än så länge 🙂 


   
SvaraCitera

Det är väl bara att fortsätta snacka lite med henne så får du reda på det väldigt snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Det kan helt klart vara tecken på intresse, men samtidigt behöver det inte alls vara det. Med tanke på att det är första gången ni sågs så ska du nog inte ta dessa hintar som något allvarligt än så länge 🙂 

När ska ja göra det då? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Det är väl bara att fortsätta snacka lite med henne så får du reda på det väldigt snart.

Nästa gång vis är strax innan gymnasiet börjar 😉


   
SvaraCitera

image_18.jpg

visa den här för henne


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

WinterTime:
När ska ja göra det då? 🙂

När du träffat henne fler gånger och pratat ännu mer med henne! 🙂 Du vet ju ännu inte hur hon är som person. Kanske var det hennes sätt att visa intresse, men hon kan lika gärna vara en, som elverpigen sa, väldigt social och utåtriktad människa. 


   
SvaraCitera
zercko

Biologen:

Hon vill knula dig

Kunde inte ha sagt det bättre.

WinterTime:

Men har hon tagit i dig. Alltså att hon har tagit i dina armar eller typ små knuffats? Brukar vara rätt klart då.


   
SvaraCitera