Aviseringar
Rensa alla

Tonåren - Er upplevelse


Ämnesstartare

Hur upplever/upplevde ni er tonårs period?


   
Citera
Ämnesstartare

Hej.


   
SvaraCitera

Unga tonåren var jobbiga. Var i ett destruktivt, hemligt förhållande med en kriminell pajas och mådde allmänt kasst pga. mobbning och brist på vänner. Från ca 16+ mådde jag asbra, skaffade underbara vänner som jag än idag har, var singel och fri och glad. Sen gick det uppför, sen i slutet av mina tonår när jag var typ 19 började det gå nerför igen och nu är jag nånstans mittemellan. Förvirrad. Ibland älskar jag livet ibland hatar jag det. Mår dock bra i mig själv, är mest yttre faktorer som påverkat mitt mående.


   
SvaraCitera

Jag hade rätt kul tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Unga tonåren var jobbiga. Var i ett destruktivt, hemligt förhållande med en kriminell pajas och mådde allmänt kasst pga. mobbning och brist på vänner. Från ca 16+ mådde jag asbra, skaffade underbara vänner som jag än idag har, var singel och fri och glad. Sen gick det uppför, sen i slutet av mina tonår när jag var typ 19 började det gå nerför igen och nu är jag nånstans mittemellan. Förvirrad. Ibland älskar jag livet ibland hatar jag det. Mår dock bra i mig själv, är mest yttre faktorer som påverkat mitt mående.

Åh, jaså?
Anser själv att 14/15 stadiet var jobbigast. Det kan både jag och mina vänner intyga.

Men vad härligt att du inte mår pest och pina som du gjorde då iallafall!


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Fick herpes så det sög.


   
SvaraCitera

d var ensamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:
Fick herpes så det sög.

Det går väl dock att bota?


   
SvaraCitera

Kungligt det jag minns bland alla suddiga bilder i mitt huvud 


   
SvaraCitera

Den sög.


   
SvaraCitera

jobbig tid, skönt att den är över


   
SvaraCitera

Det var helt ok, fanns fortfarande hopp och så


   
SvaraCitera

Pegasus:

Det går väl dock att bota?

 nä


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

generellt skit, + i takt med att insikter kom så blev det sämre och har så förblivit.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Pegasus:

Det går väl dock att bota?

Nej


   
SvaraCitera