Aviseringar
Rensa alla

Tonat hår + badhus?


Ämnesstartare

Jag har just tonat håret rött av min hårfrisör, som blekte håret innan så att det röda skulle fästa.
På Fredag nästa vecka ska jag bada på äventyrsbad tsm med klassen och franska brevvänner, som kommer hit.
Kommer kloret påverka mitt hår eller toning ?Om det gör det, går det att färga över med röd hårfärg utan att gröna nyanser syns?[chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skulle inte säga att det är kloret som är problemet utan fransmännen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kommer ramla av jag låvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Skulle inte säga att det är kloret som är problemet utan fransmännen

Agree, fast dom gör inte så att håret blir grönt, dom är bara allmänt jobbiga [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MyOwn:

På Fredag nästa vecka ska jag bada på äventyrsbad

Skulle vara väldigt försiktig med badandet. Klor är inte kul när man har blekt håret och tonat det sen. Gullig badmössa kanske?[cute]


   
SvaraCitera

färgen kommer att lösas upp i vattenet så att du kommer att få massa hårfärg på dig och det kommer att bli rött runt dig i bassängen när du simmar och du kommer bli nån annan hårfärg igen[no-no][no-no] så alla fransmän kommer att skratta åt dig[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I know, hela badhuset kommer att göra det.. xD
Thaha, nej, men jag hörde idag att det bara blir så om jag badar länge och mycket.. Men jag är inte riktigt säker "/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl på vad det är för toning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Beror väl på vad det är för toning.

Mjo.. Vet ju inte det men Wella skulle jag tro. Eftersom att frisören är kund där. [cute]


   
SvaraCitera

MyOwn:

På Fredag nästa vecka ska jag bada på äventyrsbad tsm med klassen och franska brevvänner, som kommer hit.

har jag åsså gjort en gång [smile]

Fransmän å franskvinnor är bra underliga [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Skulle inte säga att det är kloret som är problemet utan fransmännen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

har jag åsså gjort en gång

Fransmän å franskvinnor är bra underliga

Skojarru? Skumma ibland.. Dom duschar med bikini i duschen efter idrotten o.O.. Vi svenskar gick in enligt svensk tradition.. Dom glodde xD [bigcheers]

Men de är lite roliga oxå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MyOwn:

Mjo.. Vet ju inte det men Wella skulle jag tro. Eftersom att frisören är kund där. [cute]

Då tror jag inte du behöver oroa dig så mycket, är väl bara att tona/färga om annars?


   
SvaraCitera

MyOwn:

Skojarru?

nope

MyOwn:

Skumma ibland.. Dom duschar med bikini i duschen efter idrotten

Dom vi hade duscha inte äns [no-no]
När vi åkte dit insåg vi varför, dom hade inga duschar i skolan [chocked] Å idrotten var först!

MyOwn:

Vi svenskar gick in enligt svensk tradition.. Dom glodde xD [bigcheers]

Höhö jadu [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Då tror jag inte du behöver oroa dig så mycket, är väl bara att tona/färga om annars?

Jao.. Hoppas det 🙂 Grejjen är vell den att jag har blekt hår under så, utav den anledningen kankse och att det skulle skifta grönt och hålla på[surprised]


   
SvaraCitera