Aviseringar
Rensa alla

Topless på badhus!?


Ämnesstartare

afton1

afton2

Vad tycker ni? Ska det vara tillåtet för kvinnor att gå topless på badhusen? Motivera gärna svaret

Förvisso gäller detta bara badhusen i Malmö (so far)

En av kommentarerna på afton2 beskriver nog mitt svar (nej) bäst:
"...Män och kvinnor är olika, det går inte att komma ifrån..."


   
Citera
Ämnesetiketter

LightInDarkness:

mitt svar (nej)

Tror inte på att du är en man på riktigt, vilken man säger nej till nakna kvinnobröst? [shake]


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Hur avgör man vid vilken ålder de ska börja ha topp? Ska man tvinga småtjejer också? Osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

En av kommentarerna på afton2 beskriver nog mitt svar (nej) bäst:"...Män och kvinnor är olika, det går inte att komma ifrån..."

Sure, och därför borde man ha burka med. Nej, att vi är olika behöver inte betyda att man ska ha olika regler. Det finns enligt mig inget rimligt skäl att särskilja på könen i en sådan anrättning, och särskilt inte om man vill komma ifrån den problematiska könssynen man har nu, som ju är grunden för mycket lidande för både män och kvinnor. Så mitt svar blir ett solklart

LightInDarkness:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
blum
 blum

LightInDarkness:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

orka feminister som vill låtsas som att män och kvinnor är exakt likadana, för det är vi inte.
Lika hög lön för lika hårt arbete, självklart.
Lika mycket kläder på lika sexuellt laddade kroppsdelar, självklart.

bröst = big source for fapfapfap, det går liksom inte att förneka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tror inte på att du är en man på riktigt, vilken man säger nej till nakna kvinnobröst? [shake]

om du läste ett annat svar i afton 2, nämligen "Tänk på de stackars män som kanske tänder på kvinnobröst och kanske får erektion av att se dom. Det måste ju kännas oerhört pinsamt om det händer" så kanske du förstår 😉

ok, nu går det inte SÅ långt för mig (o många andra grabbar), men de flesta killarna blir iaf brunstiga av sådant.


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

"Tänk på de stackars män som kanske tänder på kvinnobröst och kanske får erektion av att se dom. Det måste ju kännas oerhört pinsamt om det händer" så kanske du förstår 😉

Tänk på de stackars män som tänder på näsor... [zzz]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Konsumtionshets:

Hur avgör man vid vilken ålder de ska börja ha topp? Ska man tvinga småtjejer också? Osv.

ptja, how about när de börjar utveckla bröst?
tror tjejer känner själva liksom, så funkar det ju nu :s
ingen tvingar småtjejer nu, men det är fortfarande inte ok med nakna kvinnobröst.


   
SvaraCitera

alltid trevligt med bröst så varför inte? ^^


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Det är uppenbart av så många orsake, men ändå så tycks idioter tycka det ska vara ok för att dom hoppas på att få se attractiva knvinnors bröst.

t.ex

LEINAD_DANIEL:

alltid trevligt med bröst så varför inte? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

ptja, how about när de börjar utveckla bröst?
tror tjejer känner själva liksom, så funkar det ju nu :s
ingen tvingar småtjejer nu, men det är fortfarande inte ok med nakna kvinnobröst.

Jag tycker det är upp till tjejen. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara jag som tror att detta kommer att leda till flera sexuella påhopp från män? Jag som kille klagar inte, kvinnokroppen är en väldigt vacker kropp, dock undrar jag hur gamla gubbar och snorungar kommer att reagera på detta.

tycker inlägget i aftonbladet säger allt,
"Tänk på de stackars män som kanske tänder på kvinnobröst och kanske får erektion av att se dom. Det måste ju kännas oerhört pinsamt om det händer" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

ALLA SKA VARA NAKNA [love]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Konsumtionshets:

Jag tycker det är upp till tjejen. :S

ja, jo.. men då ska man liksom försöka sudda ut allt sexigt med bröst, bara för att killars bröst inte är särskilt speciella. Jag menar, ska man få gå helt naken då också? fine för mig, om alla fick gå nakna. men ska killarna dölja sina snukigare delar ska väl tjejerna också det, och nu råkar kvinnobröst överlag vara en särskilt upphetsande kroppsdel.

Visst vore det nice om alla fick gå som de ville, men nu får man ju inte gå naken så..


   
SvaraCitera