Aviseringar
Rensa alla

topplista etniciteter (rent estetiskt)


Ämnesstartare

Så du tycker att det inte är okej att skriva att man inte gillar tjejer som viker ut sig men det är helt okej att skriva om vilka etniciteter man gillar och inte?


   
SvaraCitera
mynona

Jaha, jag förväntade mig att detta skulle vara en poll så man kunde rösta hemligt och anonymt, men så ser jag att man förväntas skriva det öppet. då kan man ju inte hyckla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck rasbiologi , stäng tråden . Människa som människa moder natur gav oss våra olikheter ,utseende, hudfärg  för att den generationen av människor levde i olika klimat och miljö skulle ha det lättare och klarar sig inget mer med det !  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Så du tycker att det inte är okej att skriva att man inte gillar tjejer som viker ut sig men det är helt okej att skriva om vilka etniciteter man gillar och inte?

Aaron:
Fuck rasbiologi , stäng tråden . Människa som människa moder natur gav oss våra olikheter ,utseende, hudfärg  för att den generationen av människor levde i olika klimat och miljö skulle ha det lättare och klarar sig inget mer med det !  

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

😀

Förstår inte vad du menar med citeringen tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Förstår inte vad du menar med citeringen tyvärr.

tror det var ett svar till leijonspraf.


   
SvaraCitera

Asiater tycker jag har väldigt fina drag. Västafrikaner också (ghana, sierra leone) och östeuropeer. Sydamerikaner är väl dock de jag har fått mest förälskelser i hehe.

Sen finns de ju väldigt vackra från alla håll och kanter, tycker generellt sett att människor är väldigt fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har generella preferenser vad gäller ögonfärg, hårfärg och drag, men etniciteten på dessa kan variera. Gillar mörka ögon och mörkt hår, kanske får säga sydeuropéer och sydamerikaner då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag är uppriktig intresserad av att veta. 

fan vet. men jag är intresserad av vad folk har för dragelser.

FruLiten:
Så du tycker att det inte är okej att skriva att man inte gillar tjejer som viker ut sig men det är helt okej att skriva om vilka etniciteter man gillar och inte?

ja? det är en fråga om estetik, det framgick väl rätt tydligt. folk har ju inga problem med att skriva att de gillar folk baserat på längd/kroppsbyggnad/frisyr, whatever. varför är etnicitet en annan grej? det handlar inte om något annat.

mynona:
Jaha, jag förväntade mig att detta skulle vara en poll så man kunde rösta hemligt och anonymt, men så ser jag att man förväntas skriva det öppet. då kan man ju inte hyckla

så hyckla inte. tyckte att en poll skulle vara för onyanserat, skulle inte få plats med alla alternativ och skulle inte kunna få några rankningssiffror. så det här är mer intressant. svara, vetja.

Aaron:
Fuck rasbiologi , stäng tråden . Människa som människa moder natur gav oss våra olikheter ,utseende, hudfärg  för att den generationen av människor levde i olika klimat och miljö skulle ha det lättare och klarar sig inget mer med det !  

ja? folk attraheras av andra baserat på skitmånga olika attribut. det är väl tydligt att etnicitet är en faktor, men det brukar inte diskuteras på um, så jag startade en tråd om det. orkar du inte ens läsa trådstarten borde du inte skämma ut dig genom att förargas av taggarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan raderade taggarna, för den delen? eller kom de inte med?


   
SvaraCitera
SOMBI

tycker om killar med smala läppar och stora tjejer. sedan om det är typiskt för någon etnicitet vet jag ej. 


   
SvaraCitera
SOMBI

eller: jag hade nog inte brytt mig rättare sagt. 


   
SvaraCitera
höna

Har ingen favorit på det viset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SOMBI:
tycker om killar med smala läppar och stora tjejer. sedan om det är typiskt för någon etnicitet vet jag ej. 

ska de ha stora tjejer som accessoarer?


   
SvaraCitera
SOMBI

kukoxo: ska de ha stora tjejer som accessoarer?

vilka då?


   
SvaraCitera