Aviseringar
Rensa alla

torka snoppen när man pissat?


Ämnesstartare

skulle vara grymt otrevligt att göra något sexuellt med en kille som inte torkat sig. och dom jag varit ihop med har iallafall torkat, så jag tror inte det är så jävla ovanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muddled:

dom jag varit ihop med har iallafall torkat

har du frågat dom? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

har du frågat dom?

jag lyssnar efter papperljud[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muddled:

jag lyssnar efter papperljud[cute]

alltså, det får fan finnas gränser för flickvänners intrång i respektive pojkvänners privatliv! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

alltså, det får fan finnas gränser för flickvänners intrång i respektive pojkvänners privatliv

jag bor i en etta, kan inte ungå att höra om det ritchas papper eller om det inte ritchas papper[cute][cute]

Förresten berör mig det väl i allra högsta grad, med tanke på att jag inte skulle uppskatta avv suga av en urindränkt penis[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

muddled:

Förresten berör mig det väl i allra högsta grad, med tanke på att jag inte skulle uppskatta avv suga av en urindränkt penis[blush]

urinindränkt? du borde nog lära dig lite mer om grundläggande anatomi, det funkar inte riktigt så [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

urinindränkt? du borde nog lära dig lite mer om grundläggande anatomi, det funkar inte riktigt så

en överdrift okej. men det krävs inte några väldiga mängder för att det ska lukta urin om man har näsan där liksom.
Och vad vet jag om dina drifter, men själv tänder jag inte på en svag doft av kiss. Särskilt inte om jag ska placera min tunga mot föremålet i fråga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man inte torkar den kan man få s.k. dimljus i kalsongerna...dvs gula fläckar. Inte så mysigt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur man än vrider och drar blir sista droppen alltid i byxan kvar

Så ja, torka dig gärna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har då aldrig torkat av snoppen efter att jag kissat. Jag är väl inte fikus heller! Sitter ni ner också?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I amerikanska filmer låser de heller inte bilen eller dricker upp ölen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gluesniffer:

I amerikanska filmer låser de heller inte bilen eller dricker upp ölen.

[y]


   
SvaraCitera

Om du vill leva upp till ditt användarnamn ("luktar gott") så bör du nog torka dig efteråt [wink]


   
SvaraCitera
Issen

gluesniffer:

I amerikanska filmer låser de heller inte bilen eller dricker upp ölen.

Dom kör oftast efter dom druckit också helt normalt.


   
SvaraCitera

muddled:

jag lyssnar efter papperljud

det brukar jag också göra! och efter om de tvättar händerna [bigsmile]
man vill ju ha koll på renligheten haha


   
SvaraCitera