Aviseringar
Rensa alla

torr orgasm?!


Ämnesstartare

Är det någon av er som lyckats få detta? Tränat upp eller har naturligt? Män alltså. Det verkar smidigt vid kondomlöst sex då ens partner slipper kleggigheten. Tycker detta låter smidigt och fascinerande. :$ men har precis lärt mig att detta "blue balls" faktiskt finns på riktigt, blir det värre av utlösningsfri orgasm eller? förstår ni hur jag menar?

torr orgasm är alltså en orgasm utan utlösning.


   
Citera
Ämnesetiketter
seasaw

vad jag har förstått så är det överprodukionen av sperma som är det som är boven och skapar trycket i blue balls, så det måste ju få utlopp och dt får dt ju inte rimligtvis om man når orgasm utan utlösning. men om det blir värre? vet inte.

elverpigen: men har precis lärt mig att detta "blue balls" faktiskt finns på riktigt, blir det värre av utlösningsfri orgasm eller? förstår ni hur jag menar?


   
SvaraCitera

tycker inte det blir lika skönt men kan ju vara smidigt om den andra inte hunnit lika långt, då kan man fyra skarpt senare istället liksom.


   
SvaraCitera

blue balls gör jätteont


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
blue balls gör jätteont

lärt mig d1a också. tkr min partner är söt när han är plågad.jag är nog en skitcrappy partner egetnligen som tycker så


   
SvaraCitera

elverpigen: lärt mig d1a också. tkr min partner är söt när han är plågad.jag är nog en skitcrappy partner egetnligen som tycker så

bara haft en gång. slutade med att jag fick fick köra en plågsam runk på toa


   
SvaraCitera

Har haft blueballs typ 2ggr

Båda har jag härdat ut natten för att ta en panikrunk när jag kom hem


   
SvaraCitera

tevepro:

bara haft en gång. slutade med att jag fick fick köra en plågsam runk på toa

Järn:
Har haft blueballs typ 2ggr

Båda har jag härdat ut natten för att ta en panikrunk när jag kom hem

<3


   
SvaraCitera

kul att orsaka blue balls Skadeglädje


   
SvaraCitera

kukoxo:

kul att orsaka blue balls Skadeglädje

This Skadeglädje


   
SvaraCitera

vad är blue balls 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:
vad är blue balls 🙁

typ snubben har varit upphetsad så länge att det börjar värka i pungen pga ökad spermieproduktion pga upphetsning så får dom aldrig komma ut

typ om jag fattat'et rätt


   
SvaraCitera

Har aldrig hört talas om Galen


   
SvaraCitera

Aaron:
Har aldrig hört talas om Galen

noob^


   
SvaraCitera

Förstår inte trådens innehåll.


   
SvaraCitera