Aviseringar
Rensa alla

torrent


Ämnesstartare

en kompis sa till mig när man laddar ner musik tex och man har många igång på en gång så tar d längre tid för d andra. alltså att d skulle gå snabbar eom man bara har 1. stämmer d?[shake]


   
Citera

om du bara laddar ned musik så har det nog inte så stor betydelse faktiskt 😉 En låt är inte stor

vad har du för uppkoppling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

ad har du för uppkoppling?

just nu mobilt bredband[smile]


   
SvaraCitera

Okej men hur många Mbit/s ligger ditt bredband på? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Okej men hur många Mbit/s ligger ditt bredband på? 🙂

vet ej[blush] men d e jävligt segt. men kan man säg att d spelar roll hur mycke man laddar ner samtidigt i allmänhet? även om d inte är stor skillnad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det stämmer. Om du har en slö uppkoppling dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du bottnar nerladdningshastigheten för två olika nerladdningar så kommer dessa att halvera sin max-hastighet.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Är inte allmänt alla mobila bredband supersega?

Vet att en kompis kör med mobilt bredband, å hon ville skaffa nerladdningsprogram men då var det någon som sa att det inte var någon idé eftersom hon hade mobilt och det var segt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Vet att en kompis kör med mobilt bredband, å hon ville skaffa nerladdningsprogram men då var det någon som sa att det inte var någon idé eftersom hon hade mobilt och det var segt!

Allt är relativt, vet iaf dom som har varit uppe i 2-4Mb/s


   
SvaraCitera
Jeay_L

aristoteles:

Allt är relativt, vet iaf dom som har varit uppe i 2-4Mb/s

På nerladdning då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

På nerladdning då?

2-4Mb/s?


   
SvaraCitera
Jeay_L

aristoteles:

2-4Mb/s?

Det jag menade, om du syftade på uppkopplingen eller nerladdningshastigheten!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Det jag menade, om du syftade på uppkopplingen eller nerladdningshastigheten!

Vad pratar du om? Uppkopplingen har ju naturligtvis samma hastighet som ner/upp laddningshastigheten.


   
SvaraCitera
Jeay_L

aristoteles:

Uppkopplingen har ju naturligtvis samma hastighet som ner/upp laddningshastigheten.

Är det verkligen det? Om jag sitter å laddar hem samtidigt som jag är inne på massa sidor, går inte nerladdningen segare då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Är det verkligen det? Om jag sitter å laddar hem samtidigt som jag är inne på massa sidor, går inte nerladdningen segare då?

Jo, men då du öppnar en hemsida så laddar du ju ner den, alltså del av din nerladdning.


   
SvaraCitera