Aviseringar
Rensa alla

Torrfoder eller blötmat


Ämnesstartare

vilket tycker ni bäst om?


   
Citera
Ämnesstartare

Bägge har fått namn som ej låter fräschast.. Inget utav dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torrfoder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med sås 


   
SvaraCitera
mynona

Hade två katter på besök nyligen och de fick blötmat. Jag tyckte att det såg gott ut och som fullt människoduglig föda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torrfoder lätt x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina katter gillar torrfoder, jag har aldrig smakat så vet inte vilket som är bäst...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte testat något av dem och kommer aldrig göra det


   
SvaraCitera

Torrfoder känns smidigast och ska vara bra för tänderna (eller är det en myt, som vissa påstår?). 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Torrfoder är bra för tänderna men blötfoder bäst i längden pga vätska och högre andel kött


   
SvaraCitera

Fast om man äter Applaws och dricker mycket vatten så tror jag torrfoder är ett utmärkt alternativ.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Säkrast att komplettera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:
Fast om man äter Applaws och dricker mycket vatten så tror jag torrfoder är ett utmärkt alternativ.

min ena fick typ astma av applaws, gick över när jag bara började ge blötmat. tror btw tandgrejen är en myt, då torrfoder ändå är mjukare än ben som faktiskt är bra för tänderna. men vem fan vet...


   
SvaraCitera

subhuman girl:

min ena fick typ astma av applaws, gick över när jag bara började ge blötmat. tror btw tandgrejen är en myt, då torrfoder ändå är mjukare än ben som faktiskt är bra för tänderna. men vem fan vet...

Okej. :/ Har inte märkt av något sådant med mina. De får väldigt fin päls också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Okej. :/ Har inte märkt av något sådant med mina. De får väldigt fin päls också...

bra, tror applaws är ett av de bättre torrfodren. mina katter är lite krångliga bara och fattar inte det. 


   
SvaraCitera