Aviseringar
Rensa alla

Torska pga polare?


Ämnesstartare

Tjena, jag har en polare och dennes bekanta. Min polares bekanta torskade för innehav, och polaren är orlig för att han kommer torska pga sms och liknande (hände visst en annan pga sms från samma person, inom loppet av en timme om jag förstod det rätt) är medveten om att detta är full möjligt att det kan hände men hur stor är då risken att don kollar igenom min polares sms och hittar mig? Är clean bara undrar för att inte få misstankar bland föräldrar osv..


   
Citera

Om de inte hittar suspekta meddelanden som de undrar över så kan du väl vara lugn, antar jag? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo suspekta meddelanden finns det gott om.. Kommer såklart neka, och är nog clean så att torska e jag egentligen inte rädd för, men om mina föräldrar får reda på vad vi skrivit (är även en polare de inte riktigt vet om heller) till varandra så kommer de ju bara inse att jag varit clean länge nog för att inte torska. Min polare är dock inte clean. Har även en till polare som isf kommer få besök pga våra meddelanden, en väldigt nära vän, och han e inte heller clean så är ju orolig för hans skull också..


   
SvaraCitera

Då det är just meddelanden så måste det ju vara jävligt svårt att bevisa vem som faktiskt skrivit dom. Din mamma skulle lika gärna kunna ha använt din telefon för att köpa lite grönt inför helgen.


   
SvaraCitera

Neka bah


   
SvaraCitera

neneneneneneneeekaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, som sagt jag är ju inte orolig för att torska, och det är klart jag kommer neka, men problemet ligger i om jag kommer ses som oskyldig av mina föräldrar. Frågeställningen handlade ju mer om hur stor risken är att det kommer gå vidare till mig efter de varit hos min polare, liksom hur många led dom går med sms:en. Liksom ser dom mina meddelanden åker min polare, och då kommer de kolla hans meddelanden och då torskar hans andra polare osv. Hur länge de fortsätter leta vidare i sms historiken typ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min polare har även raderat alla sms men kan dom kolla igenom någon form utav databas då eller går man säker utan smsen kvar i luren?


   
SvaraCitera

det är nog ingen fara


   
SvaraCitera

Är man lite eftertänksam före så tjatar man inte om olagligheter via sms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo precis, men eftersom vi bara rökt så otroligt sällan så har vi väl aldrig varit så oroliga, jag menar vad är oddsen för att torska på att en polares polare torskar tänkte vi väl typ..


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Polisen brukar inte orka bry sig om spårning om det inte är extremt uppenbart och lätt för de (eller om den handlar om den "organiserade brottsligheten"[surprised]). Kom ihåg att polisen är ett enkelt djur med trögt sinne och egentligen bara motiveras av delicatobollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbart och lätt, räknas typ sms som att man ska kicka i helgen eller så? Kan ha skrivit nån gång till en polare om att köpa en halva? Vett att det är otroligt oförsiktigt men det var bara för att hon hade fått tag på något så hon e inte beknare eller så, mer bara mellan oss två så trodde aldrig det skulle komma till dethär, men man ska väl alltid förbereda sig för det värsta..


   
SvaraCitera

Varför ska du oroa dig över saker du inte kan göra något åt!

Halva kan du ha menat halv spritflaska sen kicka spela fotboll eller något var lite kreativ


   
SvaraCitera

Btw så umgås ni i hjärndöda kretsar om en torsk drabbar mer än 1-2 personer.


   
SvaraCitera