Aviseringar
Rensa alla

Toys R Us i konkurs - drabbas du?


Ämnesstartare

Toys R Us har gått i konkurs under gårdagen och den rekonstruktion som konkursförvaltaren fick i uppdrag misslyckades. Så nu får du varken byta dina julklappar du köpt hos Toys R Us och har du fått presentkort så är det bara att kasta dessa.

Drabbas du?


   
Citera
Ämnesetiketter

känns som att du gravt missförstått vilken åldersgrupp som hänger här


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Daddy Cool: Toys R Us och har du fått presentkort så är det bara att kasta dessa.

De har gått ut med att presentkort köpta den 30 november 2018 eller senare kan bli returnerat (kontant). De kommer lägga upp instruktioner inom kort på sin hemsida.


   
SvaraCitera

wineing:
känns som att du gravt missförstått vilken åldersgrupp som hänger här

Nope. Jag gick in dit för några månader sedan och letade efter Bratz och Polly Pocket. Men de visste typ inte vad de var och inte diddl heller. Så jag blir bara glad om den försvinner mohaha... Party


   
SvaraCitera

På spåret har också gått ur spåret. De har för svåra frågor. Själv har jag inte kollat på de pga yrsel och de pratar för fort. Men var kul och se Fredrik Lindström efter man gjort uppsats om honom i svenskan. Åh de var inte samma ämne..


   
SvaraCitera

Inte alls. Kunde inte brytt mig mindre. Möjligen att några släktingar som är små barn drabbas men nu lär jag väl inte träffa de så ingen skada är nog gjord.


   
SvaraCitera

Barn vill bara ha teknologiska saker nu för tiden. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Nope. Jag gick in dit för några månader sedan och letade efter Bratz och Polly Pocket. Men de visste typ inte vad de var och inte diddl heller. Så jag blir bara glad om den försvinner mohaha... Party

Åh diddl minns jag. Hade pennor och suddgummi Mycket glad


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:

Åh diddl minns jag. Hade pennor och suddgummi Mycket glad

 Rodnar ska få en pärm från min kompis föräldrar, sliten men det gör inget. Är så lycklig hon tänkte på mig! Också måste hon ta med den på flyget från holland, bara för mig.


   
SvaraCitera