Aviseringar
Rensa alla

Tråd avsedd för mitt och ev. andras pluggklotter


Ögon i en plåthink:

SPSP, den givna linjen för dekadenta lågliv såsom mig.

Ahah.

Valde min linje för jag ville försäkra att slippa könsligt umgänge under min gymnasietid samt kunna få ta del av en slapp miljö där folk mest sitter och spelar MineCraft under lektionstid.

Men, hey jag läser Matte E!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

mest sitter och spelar MineCraft under lektionstid.

[love] Låter ljuvt.

köttfärssås:

Men, hey jag läser Matte E!

Tragglar med Matte C själv.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Låter ljuvt.

Det är det stundoms.[blush]

Ögon i en plåthink:

Tragglar med Matte C själv.

Matte C som är så lätt.[blush]

Förresten, dina anteckningar. Är det Biologi? Det vill jag läsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Förresten, dina anteckningar. Är det Biologi? Det vill jag läsa.

Ja, biologi. Är bara roligt och oklurigt, dock är jag så pass omotiverad och dekadent att jag knappt kan förmå mig till ens det...


   
SvaraCitera
time
 time

Alldeles ljuvlig tråd då jag inom kort (imorgon) måste sno ihop en analys av Fröken Julie på cirka 600 ord. +139147384 poäng till Plåthink.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alldeles ljuvlig tråd då jag inom kort (imorgon) måste sno ihop en analys av Fröken Julie på cirka 600 ord. +139147384 poäng till Plåthink.

Usch, att producera text måtte vara det värsta som finns. Skall själv skriva ett referat av en artikel, våndas endast över det.


   
SvaraCitera
time
 time

Ögon i en plåthink:

Usch, att producera text måtte vara det värsta som finns.

Tycker det är kul. Så det är inte så jobbigt. Men hade det gällt ett naturvetenskapligt ämne hade jag legat i fosterställning och hyperventilerat just nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Tycker det är kul. Så det är inte så jobbigt. Men hade det gällt ett naturvetenskapligt ämne hade jag legat i fosterställning och hyperventilerat just nu. [sad]

Skall skriva en uppsats i Biologi, att inlämnas i december förra året. Roligt liv. Skall ta mig i kragen...


   
SvaraCitera

知道 (zhīdào) - vet
欢迎 (huānyìng) - välkommen
喜欢 (xǐhuān) - tycker om

Får ej in dessa.


   
SvaraCitera

- 你是中国人吗?
- 不是. 我是瑞典人.


   
SvaraCitera