Aviseringar
Rensa alla

Tråd för de ensamma fredagstyperna.

latest comments

Ämnesstartare

Dandified:

Yeah. Själv sitter jag och dricker vin i min ensamhet och börjar känna mig som alkisarna på bänken utanför ^^. Tragiskt. Men det funkar...

Jo jag har suttit och gjort daiquiris i min ensamhet.. men jag ser det som förkrök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha loners!! jag ska ut ikväll! Looooners.....Nej jag bara skämtar.. Ha så kul 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

greenbone:

Haha loners!! jag ska ut ikväll! Looooners.....Nej jag bara skämtar.. Ha så kul 😛

sug...[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

greenbone:

Haha loners!! jag ska ut ikväll! Looooners.....Nej jag bara skämtar.. Ha så kul 😛

du är 15 bast? vart ska du gå? sitta och hänga utanför konsum och dricka 3.5or?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trist att inte ha något uteliv och bara sitta och spela dator. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EvilIhGe:

du är 15 bast? vart ska du gå? sitta och hänga utanför konsum och dricka 3.5or?

wahahahahah[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ingen att vara med [cute]

Så det blir musik & lite geekande [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wargtassen:

Har ingen att vara med

Så det blir musik & lite geekande

coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt se; Mitt liv är tomt och ointressant, jag umgås knappt med någon, jag blir deprimerad av vår ickeengagerande skola, jag bor i en håla långt från allt utom Malmö och Trelleborg, och tillråga på allt så är jag trött och har huvudvärk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassiie_:

coolt

Typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wargtassen:

Typ.

[badgrin] jaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

Gör jag alltför ofta..
Fredag och lördagskvällar suger nåt så fruktansvärt om man ente har något att göra..

mjo man blir lätt lite deppad. men man får försöka rycka upp sig. drickat lär väl hjälpa till.

Dandified:

Yeah. Själv sitter jag och dricker vin i min ensamhet och börjar känna mig som alkisarna på bänken utanför ^^. Tragiskt. Men det funkar...

haha, gå ner och säg hej?[crazy]

aalarens:

Låt se; Mitt liv är tomt och ointressant, jag umgås knappt med någon, jag blir deprimerad av vår ickeengagerande skola, jag bor i en håla långt från allt utom Malmö och Trelleborg, och tillråga på allt så är jag trött och har huvudvärk.

flytta från din håla? alvedon? ett järn?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

flytta från din håla? alvedon? ett järn?

Jag är 16 år gammal. Och på vilket sätt antingen Alvedon eller ett järn skulle ha en magisk inverkan på hur mitt liv ser ut så avböjer jag nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aalarens:

Jag är 16 år gammal. Och på vilket sätt antingen Alvedon eller ett järn skulle ha en magisk inverkan på hur mitt liv ser ut så avböjer jag nog.

okej. men du tänker väl någonsin flytta ifrån hålan? hålor är inget kul,brrr.


   
SvaraCitera

aalarens:

Låt se; Mitt liv är tomt och ointressant, jag umgås knappt med någon, jag blir deprimerad av vår ickeengagerande skola, jag bor i en håla långt från allt utom Malmö och Trelleborg, och tillråga på allt så är jag trött och har huvudvärk.

Liknar mitt liv litegrann. hmm. då vet man ju att man inte är ensam om att vara ensam[rolleyes]


   
SvaraCitera
latest comments