Aviseringar
Rensa alla

tråd till vhfaj, ang. ett käsnligt ämne


Ämnesstartare

Penstrokes:

Haha, jag förstår. De gör vansinniga saker med en, de där... flickvännerna. Usch, smaka på ordet... bittert!

ett opium för folket


   
SvaraCitera

internet:

ett opium för folket

Nåt i den stilen.


   
SvaraCitera

internet:

tycker bild fyra (av de fungerande) har allt en bra rumpa ska ha, dvs. inte så mycket av någonting.

Vad ska man då klämma då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Vad ska man då klämma då?

tro mig, det går att klämma även små rumpor. kanske inte på samma sätt, men det går.

är dock inte superinne på att klämma rumpor, faktiskt. tycker i så fall att de är mer estetiskt attraktiva, och föredrar smala människor framför lite mer fetlagda pga. anledning: det ligger i tiden.

är din relation till rumpor främst fysisk?


   
SvaraCitera

internet:

tro mig, det går att klämma även små rumpor. kanske inte på samma sätt, men det går.

Tja, allting går väl om man bara vill.

internet:

är dock inte superinne på att klämma rumpor, faktiskt. tycker i så fall att de är mer estetiskt attraktiva, och föredrar smala människor framför lite mer fetlagda pga. anledning: det ligger i tiden.

Det intressanta här är vad du definierar som smal respektive mullig och lite mer fetlagd.

internet:

är din relation till rumpor främst fysisk?

Mja, både och. Tjejrumpor rör sig på ett speciellt sätt när de springer som är svårt att simulera. Skinkorna liksom gungar fram och guppar och svajjar sida till sida. Det är lite hypnos över det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Det intressanta här är vad du definierar som smal respektive mullig och lite mer fetlagd.

skulle säga att tjejen på bild fyra är smal. eller alla är smala, men de har lite mer fetlagda rumpor - dvs. mer former. föredrar den svartvita tjejen (tyvärr).

vhfaj:

Tjejrumpor rör sig på ett speciellt sätt när de springer som är svårt att simulera. Skinkorna liksom gungar fram och guppar och svajjar sida till sida. Det är lite hypnos över det hela.

har aldrig reflekterat över det.

brukar stirra mig blind på nyckelben och hals, snarare än rumpor, i normala fall.


   
SvaraCitera

internet:

men de har lite mer fetlagda rumpor

Hahaha! [bigcheers] Så lätt kan du inte driva med mig.

internet:

brukar stirra mig blind på nyckelben och hals

Sånt gör man i Japan. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj:

Hahaha! Så lätt kan du inte driva med mig.

jag är seriös.

vhfaj:

Sånt gör man i Japan.

aldrig varit i japan, så jag vet inte. trodde de var mer perversa än så.


   
SvaraCitera