Aviseringar
Rensa alla

Tråden där man kan prata lite med mig såhär på småtimmarna


Arlo
 Arlo

patrick bateman:

växa upp suger

Nej, det är kul [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KÄRLEK OCH LIVSLUST


   
SvaraCitera

naelaa:

men åh vad svårt det är att fatta om folk e tjejer eller killar om dem inte har P/F

.. trodde du va tjej. eller alltså, det kan du ju va men.. äsch.

Äsch. Kön hit och dit. Det är inte så noga sånt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många har fina drömmar, hoppas att ni klarar det i alla fall. De flesta av er kommer dock antagligen springa runt till något skitjobb eller leva på bidrag där den enda ljusglimten är fredagens utgång. Tror jag i alla fall.

Själv har jag typ granskat alla möjliga alternativ för hur livet kommer att se ut i Sverige och jag vill inte något av detta. Soft för er som har drömmar i alla fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Äsch. Kön hit och dit. Det är inte så noga sånt där.

Truuue that [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

KÄRLEK OCH LIVSLUST

En liten eloge till det mest konkreta målet här ikväll. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Själv har jag typ granskat alla möjliga alternativ för hur livet kommer att se ut i Sverige och jag vill inte något av detta. Soft för er som har drömmar i alla fall!

trodde du var optimistisk

vad är din plan då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då har jag en hemlig trädgård med högt gräs och knotiga träd.
På vissa ställen är kronorna så täta att solen knappt tränger igenom. Där står stafflier och rangliga bord överfulla med färgburkar och fikabröd
Jag har en hängmatta också, den har bara gått sönder två gånger. En gång då min feta granne testade den och en gång när jag och fyra personer till satt i den samtidigt.
Tur att det finns stark sytråd.
I ett utav träden sitter en alldeles svart katt som heter Kromosom(fint), hon har tre ungar som bor inomhus för tillfället.
Ibland håller jag handen med någon som inte hatar mig så mycket. Han har inget emot att bada i alla sjöar vi går förbi och blir inte skrämd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applåder till mig för mina sunda ideal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så åker jag runt i min folkabuss, fotograferar och äter mackor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag önskar nästan att jag levde i ditt huvud krasch. det verkar vara fint där inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

vad är din plan då

Min "plan" är att ta alla möjligheter livet ger mig och aldrig vara feg. Finns något gott i allt så länge man inte står på samma ställe och stampar.

Ska försöka resa och jobba över hela världen antar jag. Sen dra till trygga Sverige eller något annat land jag finner trevligt vid 30 kanske. Utbilda mig till socionom tror jag, ett jobb där man har lite motivation att gå upp på morgonen då man faktiskt kan hjälpa människor.

Brk g:

trodde du var optimistisk

Varför om jag får fråga? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Varför om jag får fråga? [cute]

du verkar så bara.

till och med när du är cynisk så har du ju framåtanda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Utbilda mig till socionom tror jag, ett jobb där man har lite motivation att gå upp på morgonen då man faktiskt kan hjälpa människor.

lol

nej förlåt
vi får hoppas det är annorlunda om 5-10 år
[crazy]
fatta vad hemskt det är att vara socionom!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

skrämd

Fint skrivet, men kanske inte så seriöst. Men okej, fin zon där du kan gå runt och mysa. [crazy]


   
SvaraCitera