Aviseringar
Rensa alla

Tråden där ni får lära känna mig!


Ämnesstartare

Hej kära UM:are. För några år sedan vad jag medlem här och var ytterst aktiv, men sen avregistrerade jag mig i några år, men nu är jag minsann tillbaka. Nu vet inte så många vem jag är, så därför tänkte jag att ni skulle få lära känna mig. Därför kommer nu en video som en vän och fd. klasskompis gjorde till mig när jag fyllde år för två år sedan. Allt som behövs vetas om mig finns här.

Om ni mot förmodan har några frågor efter ni sett denna video så får ni gärna ställa dom. Kram.


   
Citera

Jantelagen förbjuder mig att upppmuntra detta slags oblyga uppmärksamhetssökande. Du borde skämmas och istället söka um-medlemmarnas respekt och uppskattning genom att posta intressanta kommentarer i relevanta trådar istället för att tvinga dig på dem på detta vis.

Dold text: Nejmen, du är säkert jättetrevlig. Och uppenbarligen inspirerande nog att göra filmklipp om. Välkommen åter [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt [sad] då glömmer vi det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile] Hej Frida.


   
SvaraCitera

.......................som att någon någonsin postar intressanta kommentarer i relevanta trådar på UM.

Med undantag för mynona, möjligtvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han fått ligga med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg videon. rolig.
fast tyckte inte man fick veta så mycket ändå!


   
SvaraCitera

vem är du da?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Jantelagen förbjuder mig att upppmuntra detta slags oblyga uppmärksamhetssökande. Du borde skämmas och istället söka um-medlemmarnas respekt och uppskattning genom att posta intressanta kommentarer i relevanta trådar istället för att tvinga dig på dem på detta vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaks Frida Eriksson... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var tydligen citerad här. Men ändå inte[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

citerad

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejhej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU KAN INTE GÖRA SÅ MOT DJUREN!!!!!!!!!

Eller vänta, det här var ej geigers tråd....[tard]


   
SvaraCitera