Aviseringar
Rensa alla

Tråden där UMare ber andra UMare om ursäkt efter diverse utbrott orsakat av abstinens och andra deppiga tider!


Ämnesstartare

Jag börjar.. Har jag den senaste veckan gjort någon annan utav er ledsna, så ta absolut inte åt er!!!!  Förlåt! Gråter    

Åtta:

Var vänligen och citera UMaren/UMarna i fråga ni vill rikta er ursäkt/förlåtelse till! (Funkar denna funktion ens nuförtiden?)


   
Citera
Ämnesstartare

Visa er modiga och var omtänksamma nu!! Och kom inte och säg att det endast är S3ON som blir elak mot vissa på forumet i vissa humör.. Icke! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha någon har visst tråkigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar detta initiativ. Bra S3ON!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

Haha någon har visst tråkigt. 

Hurså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Hurså?

Därfördå.Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan be om ursäkt till Jr. hbt för att han åkte på sig en känga trots att det var knegaren jag var irriterad på ett tag sedan.

Skulle även kunna be om ursäkt till Anura för att jag inte alltid är så snäll, men jag tror att han behöver en liten push här i livet så skippar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill be om ursäkt till alla som någonsin känt att jag sårat eller kränkt dem på något sätt. Det har aldrig varit min mening. Vissa av er tycker jag mindre om och ja, jag ska inte ljuga - jag har nog velat visa det då och då. Men det har oftast sina anledningar, faktiskt. Nåväl. Detta skulle bli en ursäkt, så... Förlåt om jag gått över gränsen någon gång! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysia:

Vill be om ursäkt till alla som någonsin känt att jag sårat eller kränkt dem på något sätt. 

Är typ tveksam om det ens har hänt att du sårat nån på UM Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
Är typ tveksam om det ens har hänt att du sårat nån på UM Skadeglädje

Hahaha! Har nog hänt nån gång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag kan be om ursäkt till Jr. hbt för att han åkte på sig en känga trots att det var knegaren jag var irriterad på ett tag sedan.

och jag ber om ursäkt för den plumpa kommentaren vid fel tillfälle


   
SvaraCitera

Mysia:

Vill be om ursäkt till alla som någonsin känt att jag sårat eller kränkt dem på något sätt. Det har aldrig varit min mening. Vissa av er tycker jag mindre om och ja, jag ska inte ljuga - jag har nog velat visa det då och då. Men det har oftast sina anledningar, faktiskt. Nåväl. Detta skulle bli en ursäkt, så... Förlåt om jag gått över gränsen någon gång! 

Ah fy fan du är så elak jämnt nu får du ge dig! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill att brat brat ska be om ursäkt till mig för alla gånger han har haft fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Ah fy fan du är så elak jämnt nu får du ge dig! 

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns nog ingen utväg nu men gör ett försök ändå.

Förlåt Fingerprints för mitt överreagerande i din tråd där du säkerligen gjorde dig förtjänt av alla kramar du fick.


   
SvaraCitera