Aviseringar
Rensa alla

tråden där vi glömmer bort att skiljetecken finns och bygger väggar med ord som endast kan läsas av den som bryr sig


nykterist: hehe åh gulle gillar att du kände dig benägen att citera för att ge cred för tråd jag blev allt lite fnissig du är så himla kalas du hoppas att du vet det mr qaz hur är det med dig nu för tiden rullar bilen såg att ditt hår blev långt mycket tjusigt minsann

haha just bilen går sådär just nu då jag fått mitt körkort indraget för att jag krockade och är en sån där "högrisk" bilförare men håret gillar jag med det är nice att ha lite längre hår så man kan pilla i det hehe hur är det med dig nu för tiden då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

haha just bilen går sådär just nu då jag fått mitt körkort indraget för att jag krockade och är en sån där "högrisk" bilförare men håret gillar jag med det är nice att ha lite längre hår så man kan pilla i det hehe hur är det med dig nu för tiden då

citattecken är ju skiljetecken hörru vad göru och hur kommer det sig att du krockade var det ditt fel var det klantande eller olycka det är ganska bra med mig särskilt just nu för jag har choklad


   
SvaraCitera

tänkte inte att man inte fick använda cittattäcken men jaja sorry nja det var inte riktigt mitt fel det var glashalt på vägen så mina bromsar funkade inte optimalt det tramsiga är att jag fick böter och indraget körkort för i princip ingenting då jag är man under 25 år choklad är gott 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick upp 4:30 idag = ) o znoozade till 6:20, bussen gick 6:38 så fick varken frukost, rätt kläder lr lunchlådan med mig = ))) sitter här o svälter o väntar på att 1 butik ska öppna snart
sen ska ja ha möte me ngn som tenderar att vara skittevlig i 5 minuter och en fitta i 5 minter o så gåre om o om igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb: böter och indraget körkort för i princip ingenting då jag är man under 25 år

var du fortfarande i prövotiden eller det skall ju ej ha med åldern under eller över 25 att göra 


   
SvaraCitera

S3ON: var du fortfarande i prövotiden eller det skall ju ej ha med åldern under eller över 25 att göra

på samma sätt som att män under 25 får betala högre premie på försäkringen döms de också hårdare av rättsväsendet när det gäller bilkörning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

på samma sätt som att män under 25 får betala högre premie på försäkringen döms de också hårdare av rättsväsendet när det gäller bilkörning

fy satan vilken diskriminering så ska det inte vara va sadface


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får ryck av att läsa detta punkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja för han gjorde aldrig nåt sånt förr som att be om frukost i sängen med ett par ägg inte sedan City Arms Hotel då han gärna spelade sjuk med ynklig röst och ville bli uppassad och gjorde sej intressant för den där kärringen mrs Riordan som han trodde sig ha sån tumme med och inte ett vitten gav hon oss bara förböner åt sig själv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag saknar din kropp för den var perfekt något av det vackraste jag vet och du vet att jag använder ordet vacker sparsamt eller åtminstone topp tre av de kropparna som varit nära min för jag har ju inte sett de andra nakna men det spelar ingen roll för jag kommer aldrig att få din kropp igen och vi kommer aldrig att vara så nära varandra som vi var då och jag var bara sexton och helt oerfaren jag vet fortfarande inte om du vet att jag var det eller inte och det tänker jag inte fråga dig heller 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte vad jag ska tänka känna göra vilja jag orkar inte ta reda på det heller att bara vara säger de nå låt gå har gjort tillräckligt av vad jag borde kanske till och med i en för stor utsträckning det trodde jag aldrig att jag skulle känna men nog är nog och här är vi nu ska inte hålla något vid liv som inte är vid liv det är som det är 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar skiljetecken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urgh:
gillar skiljetecken

de kan vara bra om man vill föra fram något men de hör inte hemma i mitt tankekaos


   
SvaraCitera
seasaw

bra tråd det här får upp bob hund-låten det överexponerade stället i skallen av ngn anledning minns när jag hörde den för första gången tiden bara håller på den frågar aldrig hur gick det hur gick det? det är så den går....... jag undrar vad som ska hända med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är för tom för att producera den mängd tankematerial som krävs för att i enlighet med trådens syfte överskrida gränsen för vad som anses rimligt att skriva utan skiljetecken men hoppas att jag får delta ändå


   
SvaraCitera