Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi hyllar Eminem


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

vissa av hans låtar är bra eftersom det nte är han som sjunger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Berätta hur du fann denna storartade man och hur han förändrade ditt liv

Jag plågades av hans eländiga stämma i månader för min brorsa gillade han. Slutligen kastade jag dock ut helvetesskivan genom hans fönster [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAN E TYNGAST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

Sjukt bra!


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Berätta hur du fann denna storartade man och hur han förändrade ditt liv [party]

Han förändrade inte mitt liv. Jag ogillar många låtar och jag gillar många låtar. Så visst, han är bra. Jag fann honom någon gång i min barndom när jag såg "Cleanin out my closet" (har jag för mig) på mtv.

fistforfight:

Gillar inte nya skivan dock...Känns som om Eminem försöker kopiera sig själv på nåt sätt [sad]

Självklart försöker han kopiera sig själv. Han vill att folk ska lyssna på honom och tycka om honom så att han får bekräftelse, och därför vill han att folk ska köpa hans skivor. Resonemanget "Alla mina andra skivor sålde som smör. Så varför inte bara kopiera en av dem och sälja igen?" faller sig ganska naturligt. Visst är det helt fel väg att gå, men det är en enkel väg.


   
SvaraCitera

Kolla
http://www.x.se/7s2q

Kanske startskott för en europa turne nästa år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så himla töntig, typ 12-åringar som lyssnar på eminem och försöker verka hiphopigagangztercoola [zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

så himla töntig, typ 12-åringar som lyssnar på eminem och försöker verka hiphopigagangztercoola

Va? Många av hans lyrics är genialiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Va? Många av hans lyrics är genialiska.

Hahahah du driver hoppas jag. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Hahahah du driver hoppas jag.

Nej, hoppas du gör det. [tired]


   
SvaraCitera