Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi hyllar UM :s moderatorer


Ämnesstartare

Den här tråden är till för att du ska kunna skriva nåt bra om våra moderatorer. 


   
Citera

"Tråden har inga svar... än."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker vi kan ta bort moderatorerna i vissa fall och bara ha folktribunaler av ett tiotal användare när någon exempelvis hetsar mot folkgrupp.


   
SvaraCitera

nä men tycker överlag de sköter sig rätt bra nowdays. har inte märkt av så mkt maktgalna tendenser trots att det är massa nya mods (enligt min erfarenheter efter alla år på sidan brukar nya mods vara något maktgalna i börja, men efter hand går det över. på det flesta)


   
SvaraCitera

                               


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att vi är ganska söta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Jag tycker att vi är ganska söta!

Är väldigt stolt att kunna kalla dig min moderator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:- P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Är väldigt stolt att kunna kalla dig min moderator.

Lite kanske, tycker mest det är  väldigt roligt att vara moderator!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Lite kanske, tycker mest det är  väldigt roligt att vara moderator!

??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är ett väldigt bra team, tänker väldigt lika men samtidigt tillräckligt olika för att det ska vara givande och berikande när vi kommer fram till olika lösningar. Gillar oss och gillar att få vara en del av modkåren! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan väl passa på att säga att jag tycker mycket om modkåren. Vi är ett tight gäng som kontinuerligt samtalar och utbyter tankar och idéer i syfte att göra UM till ett schysst och kul forum att vara på. Vår utgångspunkt är alltid forumets bästa, och jag är glad över att tillhöra en skara där den utgångspunkten verkligen är genuint och sann. Vi är moderatorer och administratörer för att vi tror, hoppas och vill att det vi gör för sidan är bra och konstruktivt. Jag överdriver inte när jag säger att vi dagligen delar tankar om hur vi bäst ska förhålla oss till olika företeelser på sajten; detta i syfte att vara så rättvisa som möjligt i vår moderering. 

Personligen är jag väldigt stolt och glad över min plats som moderator. Att vara moderator innebär för mig att jag har möjlighet hjälpa både forumet och dess användare att skapa en ännu bättre vistelse, som kan möjliggöra en härlig interaktion med andra användare på ett trevligt sätt. Samtidigt är jag väldigt ödmjuk; jag lyssnar gärna och tar till mig av både mina kollegors och medlemars synpunkter - allt för att bli bätte och hela tiden utveckla min moderering och mig själv i min roll som moderator. Det vi alla admins och mods har gemensamt är att vi har en stor kärlek och omtanke för er medlemmar. Vi vill inte leka poliser eller Mussolinis, utan försöker bara göra så gott vi kan för att man både ska känna sig trygg men samtidigt kunna ha kul här.

Ibland kan det innebära tough love - denna tough love är dock aldrig lättvindig, utan alltid övervägd där flera vinklar har tagits hänsyn till. Vi har rättvisan i fokus, och vi anstränger oss för att förtjäna förtroendet vår makt kräver av oss. Vi är ingen elitistisk militärjunta som vill förtrycka eller smussla - ni är alltid välkomna att fråga och undra om ni har funderingar eller tycker att något har skötts dåligt. Vissa frågor kan vi inte svara på då det skulle undergräva vårat arbete - förhoppningsvis kan ni har förståelse för detta. Konstruktiv kritik är alltid välkommen och moderatorkåren vill att ni ska känna att ni kan prata med oss ifall ni har något på hjärtat.

Tack för tråden!

/Mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibibbi verkar vara en trevlig och proffsig typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa fp är bra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

??

Oj, hahahah läste att du trodde jag var stolt över att jag var moderator. Sorry! 

Rodnar

kakakaka:
Aa fp är bra. 

RodnarHjärta


   
SvaraCitera