Aviseringar
Rensa alla

Tråden där vi minns det gamla UM


Ämnesstartare

Jag lyckades hinna med att ta lite print-screens ifrån den gamla sidan. Så nu kan vi som saknar den gamla sidan minnas den i den här tråden.

Ungdomar.se 1.jpg

Ungdomar.se 2.jpg

Ungdomar.se 3.jpg


   
Citera

Usch vilken jobbig fönsterfärg, svart skall det vara! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Usch vilken jobbig fönsterfärg, svart skall det vara! Blink

Nu diskuterar vi den gamla designen och inte min färg på fönstren.


   
SvaraCitera

Den förgående designen känns faktiskt utdaterad, börjar vänja mig vid denna. Hade nog blivit sur om de bytte tillbaks. Galen


   
SvaraCitera

Det känns lite som om ungdomar.se är en sida som ska surfas på en Android eller iOS produkt. Allt är onödigt stort och luftigt om man har större skärmar. Det är som om man ska kunna klicka med ett finger på alla ikoner ect Galen


   
SvaraCitera

Ack. Känns som att det var igår.


   
SvaraCitera

Att ingen har norpat åt sig det skämtet än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det känns lite som om ungdomar.se är en sida som ska surfas på en Android eller iOS produkt. Allt är onödigt stort och luftigt om man har större skärmar. Det är som om man ska kunna klicka med ett finger på alla ikoner ect Galen

Ja, och alla har ju inte ens varken smartphone, surfplatta eller en bra dator. Jag har tur som har en extralaptop med Windows 7, min stationära dator är ifrån 2000 och skulle börja frysa om jag gick in på UM på den.


   
SvaraCitera

ZHUCHENG-SHANDONG:

Ja, och alla har ju inte ens varken smartphone, surfplatta eller en bra dator. Jag har tur som har en extralaptop med Windows 7, min stationära dator är ifrån 2000 och skulle börja frysa om jag gick in på UM på den.

Ahh är det så enkelt som att de gör samma misstag som windows 8? Försöker göra ett interface som ska fungera på pekplattor och på traditionella datorer? Sedan angående att din dator från 2000 fryser sig, gör den det med facebook också, och sidor likt dessa? Är orimligt att designa en sida för en sjukt gammal webbläsare tycker du inte?  


   
SvaraCitera

nubbie:

Ack. Känns som att det var igår.

garvade


   
SvaraCitera

nubbie:

Ack. Känns som att det var igår.

:PPPPPPPP


   
SvaraCitera

nubbie:

Ack. Känns som att det var igår.

HjärtaGlatt skålande


   
SvaraCitera

Jag e mest besviken på att alla PM med samma användare klämts ihop i ett och är en enda stor röra Ledsen

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

saknar det Ledsen
va 1 dålig natt utan de med Ledsen hoppas d aldrig händer igen. 


   
SvaraCitera

2006 var bättre.


   
SvaraCitera