Aviseringar
Rensa alla

Tråden för alla 13-19 åringar med relationsproblem


Ämnesstartare

Fingerprints:

Haha och du behöver inte ha PMS, du är ju en man. 

Undrar just vem som har PMS...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle du läsa ordentligt skulle du inse att jag inte pikar på dig utan alla som gör trådar om samma sak. Men du får ta det personligt om du vill, gör inte mig så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha bra tråd. Vi får se till att bumpa den varje dag till den blir klistrad Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Skulle du läsa ordentligt skulle du inse att jag inte pikar på dig utan alla som gör trådar om samma sak. Men du får ta det personligt om du vill, gör inte mig så mycket.

Ni har väl inte varit tydliga nog. Jag tänker vaka här dag ut och dag in och hänvisa till den här tråden DIREKT när jag ser en sån där kontaktannons! Den kommer slå igenom.

mrman:
Haha bra tråd. Vi får se till att bumpa den varje dag till den blir klistrad Mycket glad

Exakt! Du vet vad det handlar om kompis Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Om ett par dagar kommer den va klistrad

Det kommer den inte att bli Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Det kommer den inte att bli Party

Hater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kanske inte är 19 år men jag har också relationsproblem..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1             


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
jag kanske inte är 19 år men jag har också relationsproblem..

I ditt fall äre akut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
+1             

Det ordnar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: I ditt fall äre akut.

 ja men vad skall jag göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Hater.

Nja, alltså okej, ett lite mer pedagogiskt svar. Jag personligen tycker egentligen att det ska kännas välkommet att göra en helt egen tråd som ny användare på en hemsida man inte riktigt lärt sig än. Och dessutom mötas av trevliga och bra svar, trots att alla "veteraner" är trötta på dessa trådar. Vi väljer ju helt själva vilka trådar vi klickar oss in och svarar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Hater.

Just following orders!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Just following orders!

Who are you working for?!

Fingerprints:

Nja, alltså okej, ett lite mer pedagogiskt svar. Jag personligen tycker egentligen att det ska kännas välkommet att göra en helt egen tråd som ny användare på en hemsida man inte riktigt lärt sig än. Och dessutom mötas av trevliga och bra svar, trots att alla "veteraner" är trötta på dessa trådar. Vi väljer ju helt själva vilka trådar vi klickar oss in och svarar på.

När jag var ung och desperat som de här ungdomarna fick jag inte bara mina trådar låsta. Jag blev avstängd också, och nu ska vi alltså ändra på detta? Som om inte det vore nog blir forumet stökigt och det går inte för sig! Det är väl strålande om vi kan ha en officiell tråd då väldigt många i den åldern hänger här och har detta problem? Vi måste ju kämpa tillsammans om vi ska få slut på detta trams! Jag tänker inte se på när de tar över och vi över 20 gräver ner oss. Jag tänker kämpa för min rätt att vara ung!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Who are you working for?!

CensurOskyldig


   
SvaraCitera