Aviseringar
Rensa alla

Tråden för alla oss som äger en Zippo


Ämnesstartare

Exner:

Har en gammal tändare, men röker inte själv; dock bra att ha med, om någon gör det.

Vad vänligt!

Storchen84:

Det är som två flugor i en smäll, en souvenir men som samtidigt är funktionell. Och enligt min åsikt ska en souvenir köpas när man faktiskt är där, om du förstår hur jag menar, och inte online.

Ja om man vill se det så så klart. [smile]

Storchen84:

ag "förlägger" dom. Jag vet inte hur många olika tändare jag har i hur många olika jack- och byxfickor och väskor, men ja... flera av dom är påfyllningsbara. Blir alltid lite ställd när jag hittar en tändare i nån ficka eller väska, o efter sekunders tänkande blir jag "ahhh justja, den ja".

Jo, brukar bli så för mig med. Kommer ha betydligt bättre koll på en zippo iaf.

Storchen84:

insåg precis att jag fick mig själv att låta värsta experten som fyller på massa tändare dagligen. Lol..

[bigsmile] Faktiskt aldrig testat, men känns som något jag skulle glömma liksom och bara köpa en ny tändare istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Faktiskt aldrig testat

Tja, av vad jag läst kan en sån sprayburk räcka i typ två år, kostar 20 kr på teknikmagasinet...

Fö. gillar jag det Exner skrev. Vill gärna se mer sånt, för hur ofta erbjuder en icke-rökare eld, med en zippo-tändare dessutom. Jag menar... icke-rökare brukar ju inte ens gå omkring med tändare i fickan alls... Zippo till fler icke-rökare pls.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fö. gillar jag det Exner skrev. Vill gärna se mer sånt, för hur ofta erbjuder en icke-rökare eld, med en zippo-tändare dessutom. Jag menar... icke-rökare brukar ju inte ens gå omkring med tändare i fickan alls... Zippo till fler icke-rökare pls.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick en av min fick en av min pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

[bigsmile]

Nästan så jag får lust att sluta röka och införskaffa en zippo bara för att kunna gå omkring som icke-rökare och "terrorisera" rökarna på jobbet med min zippo-tändare, ahahahahahah... hade utbrustit i gapskratt varje gång någon frågat "men varför går du omkring med en tändare/zippotändare om du inte röker?"

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Lattja meren som en butterflaj mannen!! [cool]

Indeed I will [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag äger en skräpikg, gasdriven zippokopia från teknikmagasinet som är slut nu, lika bra när man försöker sluta upp med rökverken, synd när man vill tända åt jnågon tjej baRA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

skräpikg

dazed:

jnågon

dazed:

baRA

Har förfesten börjat?[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har förfesten börjat?[bigsmile]

nja det 'är bara drickande för drickandet skull nu det finns ingen inspiration eller vad jag ska säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

nja det 'är bara drickande för drickandet skull

Hah, jag hade rätt om att det förekommit alkoholförtäring i alla fall[bigsmile][y][party]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hah, jag hade rätt om att det förekommit alkoholförtäring i alla fall[bigsmile][y][party]

You bet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och då mena<r jag inte ulrik sandebäck och steven lee holmdals kassa bettingblogg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

och då mena<r jag inte ulrik sandebäck och steven lee holmdals kassa bettingblogg

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

och då mena<r jag inte ulrik sandebäck och steven lee holmdals kassa bettingblogg

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ulrik är nog den fulaste mannen på denna jord


   
SvaraCitera