Aviseringar
Rensa alla

Tråden för brutal ärlighet.


när jag var liten räknade jag hur många gånger folk brukade vara dumma mot mig, pch ju flera ggr, desto mer ogillade jag dem.

jag sover alltid med en stor nalle bredvid mig, som jag älskar att krama, och låstas att det är en människa.

jag tycker att skägg är sjukt fult, även om det påminner om tomten.

även fast att man kanske inte ska säga sånna saker, men jag älskar mitt utseende och stortrivs med det.

jag analyserar folk lite väl snabbt ibland, och har många fördomar, kunde tillex. inte förstå hur en mindre snygg kompis till mig kunde få en så jäkla snygg pojkvän.

jag har lätt för att dissa människor, och leka med andras känslor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker att hon jag bor med är totalt jävla fittig som person men älskar henne på något konstigt vänster ändå.


   
SvaraCitera

På fester brukar jag hitta på nya namn och nya personligheter för mig själv och debattera med folk genom perspektiv jag inte delar. Oftast tar jag exakt motsatta positionen av den första människan jag pratar med för att se hur bra deras förmåga att debattera är och att öva upp min egna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen sover jag alltid med gosedjur alternativt en kudde i armarna, för jag kan inte sova utan att krama något.
MVH PUSSYN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sen sover jag alltid med gosedjur alternativt en kudde i armarna, för jag kan inte sova utan att krama något.
MVH PUSSYN

åh gör också detta!! eller inte gosedjur iof, men måste ha en kudde att krama.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åh gör också detta!! eller inte gosedjur iof, men måste ha en kudde att krama.

ja alltså kuddar är ju egentligen bäst, men hittade en gammal nalle med helt perfekt kramform [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sen sover jag alltid med gosedjur alternativt en kudde i armarna, för jag kan inte sova utan att krama något.

Sover med gosedjur trots att jag har en människa att krama på. [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

KAN HATA OCH BLI ARG PÅ PERSONER JAG INTE KÄNNER ENDAST PGA HUR DOM SER UT[sad] VÄRST ÄR DET NOG MED TJOCKA SOM DESSUTOM ÄR HÖGLJUDDA SÅ ATT MAN MÄRKER ATT DE FINNS ELLER FULA SOM ANDRA TYCKER ÄR FINA
[sad]

OCH FÅR OCKSÅ NÅGON FORM AV GLÄDJE AV ATT SE GAMLA KLASSKAMRATER ELLER LIKNANDE SOM HAR BLIVIT TJOCKA ELLER FULA HAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

helt perfekt kramform

Har Henry i sängen om nätterna då jag känner mig ensam, också perfekt kramform. [blush]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar ej folk som lukar illa vill typ ba mobba dem då[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Sover med gosedjur trots att jag har en människa att krama på.

mysig du ärå [blush]

KSENIA:

OCH FÅR OCKSÅ NÅGON FORM AV GLÄDJE AV ATT SE GAMLA KLASSKAMRATER ELLER LIKNANDE SOM HAR BLIVIT TJOCKA ELLER FULA HAHAHA

HAHAH jag med....!


   
SvaraCitera

alla som mobbade mig i skolan har barn eller drogproblem nu [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Har Henry i sängen om nätterna då jag känner mig ensam, också perfekt kramform.

åååh vilka snyggingar!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer inte på nåt


   
SvaraCitera
Vippen

Doubt:

Har Henry i sängen om nätterna då jag känner mig ensam, också perfekt kramform.

[love]


   
SvaraCitera