Aviseringar
Rensa alla

Tråden för internetundersökningar där man kan tjäna pengar


Ämnesstartare

Har provat två olika sidor för webbundersökningar som jag vill tipsa om:

Den första är Panel.se

Varje test ger det antal poäng som det antal minuter det är långt, dock brukar testet gå snabbare att göra nästan alltid.Du kan sen använda poängen till något av följande:

2 st Triss
50 poäng
SF Anytime (hyr en film)
30 poäng
SuperPresentkort
100 poäng
Barncancerfonden
100 poäng
Rädda Barnen
100 poäng
Amnesty International
100 poäng
Röda Korset
100 poäng
Världsnaturfonden WWF
100 poäng

Tycker den är väldigt bra, har under mina år fått presentkort för minst 500 hos olika företag (du får välja företag själv på en lista).

Den andra är panelen.se
Tror den dock är lite snålare med poäng, du får inte exakt så måna poäng som det är beräknat att undersökningen ska ta. Pengarna betalas ut till ett paypalkonto men du måste ha minst 50 poäng för att det ska gå att få ut dem

Får inte lika många mejl om undersökningar från panelen som från panel, men jag har för mig att det beror på de inställningar jag gjort på respektive sidor.

Vet ni fler liknande sidor? (som ni vet fungerar alltså)


   
Citera

Är detta ej reklam?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Den första är Panel.se

Oh där är jag med! Är med i telefonrekryterade panelen [blush]
Fått typ 20 trisslotter eller nått därifrån, vunnit totalt 150kr! Stenrikt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är detta ej reklam?

vrf? är väl ej mer reklam än att ngn gör en tråd och frågar var man kan få sommarjobb typ

ChickiBull:

Är med i telefonrekryterade panelen

vad är det?[surprised]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vad är det?[surprised]

Dom ringde å fråga om man ville va med så fick man extra poäng på de första undersökningarna [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Dom ringde å fråga om man ville va med så fick man extra poäng på de första undersökningarna

aha, el vänta, om "panel.se" är jag nog det jag med..? trodde du pratade om ngt annat typ[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vrf? är väl ej mer reklam än att ngn gör en tråd och frågar var man kan få sommarjobb typ

Tänker också så, men en likande tråd av någon random blev låst för ett tag sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänker också så, men en likande tråd av någon random blev låst för ett tag sedan.

kanske var för att

isola:

någon random

gjorde den?[cool][wink]

de vet ju liksom att jag ej reggat endast för att göra en sådan här tråd[crazy]


   
SvaraCitera